انتقاد چاووش اوغلو از مواضع متناقض غرب


انتقاد چاووش اوغلو از مواضع متناقض غرب

خبرگزاری آریا- وزیرامورخارجه ترکیه تصریح کرد؛ این دیدگاه در غرب که تروریست من بد و تروریست شما خوب است همچنان ادامه دارد.

انتقاد چاووش اوغلو از مواضع متناقض غرب
خبرگزاری آریا- وزیرامورخارجه ترکیه تصریح کرد؛ این دیدگاه در غرب که تروریست من بد و تروریست شما خوب است همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، وزیر امور خارجه ترکیه از مواضع متناقض غرب در قبال تروریسم انتقاد کرد.
پایگاه اینترنتی روزنامه صباح چاپ ترکیه امروز نوشت؛ مولود چاووش اوغلو با انتقاد از سکوت غرب در قبال کشته شدن 13 تن از شهروند غیر نظامی ترکیه در شمال عراق به دست عناصر گروه تروریستی پ ک ک‏، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: غرب همچنان موضع متناقضی در قبال مسئله تروریسم دارد. این دیدگاه در غرب که تروریست من بد و تروریست شما خوب است همچنان ادامه دارد.
5 ساعت پس از این توئیت وزیر امور خارجه ترکیه، وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی کشته شدن 13 شهروند ترکیه را تسلیت گفت.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با عملیات نیرو‌های مسلح این کشور در منطقۀ گارا در شمال عراق با بیان اینکه در این عملیات اجساد 13 تن از هموطنان ترکیه‌ای در یکی از غار‌های منطقۀ گارا که توسط نیرو‌های پ ک ک به قتل رسیده بودند کشف شد گفت: یکی از این افراد از ناحیۀ سینه و 12 نفر دیگر از ناحیۀ سر مورد هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده اند.
آکار با اشاره به اینکه تمام تروریست‌هایی که هموطنان ترک را به اسارت گرفته و سپس به قتل رساندند از بین برده شدند افزود: عملیات پنجۀ عقاب-2 که در روز 10 فوریه با هدف پاکسازی منطقۀ گارا در شمال عراق از وجود تروریست‌های پ ک ک آغاز شد به پایان رسید.
در نخستین مرحله از این عملیات 50 موضع پ ک ک در این منطقه مورد هدف قرار گرفت و نابود شد. وزیر دفاع ترکیه با بیان اینکه در این عملیات 50 تن از نیرو‌های سازمان تروریستی پ ک ک به هلاکت رسیدند گفت: متاسفانه در این عملیات سه تن از پرسنل نظامی مان نیز کشته و سه نظامی نیز مجروح شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟