برپایی نمایشگاه کتاب بمناسبت دهه فجر در کانون «منتظران ظهور» کازرون


برپایی نمایشگاه کتاب بمناسبت دهه فجر در کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی گفت: نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه مبارک فجر با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در مسجد «الزهرا (س)» کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون دایر شده است.

«محمدجعفر شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کتاب در امور فردی و اجتماعی نقش سازنده ای دارد و انسان وقتی به مطالعه می پردازد، احساس نشاط می کند و روحش بالنده می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: میراث فرهنگی و تمدن اسلامی همیشه مملو از کتابهای بزرگانی است که افتخار جامعه بشری بوده و همه تلاش و همت اولیای دین اسلام بر این بوده است که بندگان خدا را به سوی روشنایی کتاب رهنمون شوند.

شفیعی با اشاره به اینکه کتاب در واقع کانون پرطراوت و شاداب اندیشمندان و اهالی معرفت است، خاطرنشان کرد: امروزه کتاب می تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کارآمد در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه‌ های دهه فجر باید در راستای اهداف انقلاب باشد، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دهه فجر با موضوعات انقلاب اسلامی موجب درک نسل جوان از شرایط کنونی انقلاب می ‌شود و از این رو نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه مبارک فجر با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در مسجد «الزهرا (س)» کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون دایر شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه که در راستای طرح ملی «ایران قوی» برپا شده است،‌ از 12 لغایت 28 بهمن ماه 99 در مسجد «الزهرا (س)» میزبان کتاب دوستان خواهد بود، تصریح کرد: در این نمایشگاه 500 عنوان کتاب با موضوع های کودک و نوجوان، مذهبی، هنر، ادبیات، داستان و رمان با 40 درصد تخفیف به علاقمندان و دوستداران کتاب عرضه می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی