توزیع گوشت قربانی به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر (ع)


توزیع گوشت قربانی به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر (ع)

محمد کرمی گفت: با جلب کمک های مومنانه خیرین هم زمان با ولادت امام محمد باقر (ع) طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد.

«محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با جلب کمک های مومنانه خیرین هم زمان با ولادت امام محمد باقر (ع) طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج افزود: در این طرح ۲ راس گوسفند نذری قربانی شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی در بین ۳۰ خانوار نیازمند با اولویت ایتام توزیع شد.


وی بیان کرد: یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در حوزه فعالیت های اجتماعی، کمک به نیازمندان است و در همین راستا به همت بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج خانواده های نیازمند شناسایی شده اند که در طول سال با کمک خیرین به آنها خدمات مختلفی ارائه می شود.


کرمی ادامه داد: این خدمات شامل توزیع بسته های معیشتی، آرد و گوشت بوده و همچنین در بحث ساخت سرویس بهداشتی نیازمندان فعالیت داریم.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج با اشاره به سایر فعالیت های کانون در حوزه مذهبی و فرهنگی، ابراز کرد: یکی از برنامه های کانون، برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم در رشته های روخوانی، روانخوانی و حفظ و نیز دوره های آموزش احکام در حال برگزاری است.


وی اضافه کرد: این کلاس های آموزشی با هدف ترویج معارف قرآن کریم و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با احکام و پاسخ گویی به سوالات دینی آنها برگزار می‌شود.



کرمی اظهار کرد: برگزاری دوره های سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) یکی دیگر از برنامه های کانون است که در راستای با هدف ترویج معارف اهل بیت (ع) در بین قشر نوجوان و جوان در حال برگزاری است.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج یادآور شد: از آغاز طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون سعی کرده ایم از نخبگان، فعالان مسجدی و خانواده های معظم شهدا تجلیل کنیم و در یکی از سه شنبه های تکریم به دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رفته و با اهدا قاب عکس شهید حاج قاسم سلیمانی از ایشان تحلیل کردیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم زمینه جذب نوجوانان و جوانان را به فعالیت های مسجد محور کانون را فراهم کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی