مردی زنش را کشت و جسدش را در بیابان های پاکدشت دفن کرد + عکس


مردی زنش را کشت و جسدش را در بیابان های پاکدشت دفن کرد + عکس

حوادث رکنا : مرد جوان که زنش را به قتل رسانده بود با نوشتن دست نوشته ای سعی داشت ماجرای قتل را تغییر دهد که تیزهوشی پلیس راز این جنایت را فاش کرد.

مرد جوان زنش را با شال به قتل رساند و جسدش را در بیابان های پاکدشت دفن کرد.

سرهنگ " رضا علی بخشی" با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با 110مبنی بریک مورد گم شدن خانم 25ساله ای در یکی از شهرک های مسکونی شهرستان ، و وصول پرونده گم شده به پلیس آگاهی ، با توجه به اهمیت و حساسیت این ماموریت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

دست نوشته مرموز زن گم شده در خانه

سرهنگ " علی بخشی" تصریح کرد: در تحقیقات اولیه همسر مقتوله اعلام کرد که همسرش در نوشته ای که در خانه بجا مانده اظهار داشته که قصد دارد از خانه خارج شود و دست به خودکشی بزند ، پس از بررسی این دست نوشته،جمله ای با عنوان اینکه من در سلامت کامل عقلی و جسمی این مطلب را می نوسیم شک کارآگاهان را برمی انگیزد.

علی بخشی گفت : خودروی تازه شسته شده و تمیز شوهر مقتوله و خراش ایجاد شده در ناحیه گردن نامبرده حین مصاحبه، توسط کارآگاهان روئیت و ظن پلیس را مبنی بر گناهکار بودن شوهر مقتول تقویت می کند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی تحقیقات از وی آغاز و بالاخره به قتل همسرش اعتراف و اعلام کرد پس از مشاجره با وی او را با شال خفه کرده و اثرات خراش بر گردن نیز جای ناخن مقتول هنگام تلاش برای نجات بوده است که جسد را در پوشش کیسه زباله مخفی و با خودرو به بیابان های اطراف شهرستان انتقال دادم.

پیدا شدن جسد زن 25 ساله در بیابان

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت بیان داشت: با راهنمایی قاتل جسد مقتول کشف و پس از بازسازی صحنه و تکمیل پرونده ،جهت سیر مرال قانونی تحویل مراجع محترم قضایی شد.

سرهنگ علی بخشی در پایان توجه به نکات ریز وساده را در پرونده های جنایی حائز اهمیت دانست و اعلام کرد توجه به نوشته منتسب به مقتوله و خودروی تمیز و تازه شسته شده و خراش گردن قاتل معمای این قتل را حل کرد که نشان از تجربه و دقت نظرکارآگاهان پلیس آگاهی و هوشمندی پلیس می باشدآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن