فرایند درخواست کارت اعتباری سهام عدالت، کاملا غیرحضوری است


فرایند درخواست کارت اعتباری سهام عدالت، کاملا غیرحضوری است

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که متقاضیان دریافت کارت اعتباری سهام عدالت، به صورت کاملا غیرحضوری می توانند درخواست خود را ثبت کنند.

فرایند درخواست کارت اعتباری سهام عدالت، کاملا غیرحضوری استبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، عباس معمار نژاد با بیان این که در طرح ارائه کارت اعتباری سهام عدالت، دارندگان این سهام می توانند به صورت همزمان از مزایای سهامداری و تامین مالی استفاده کنند، گفت: بر این اساس، با تضمین سهام عدالت، بانک ها حداقل 50 ارزش آن را به متقاضیان تسهیلات پرداخت خواهند کرد.

وی افزود: این تسهیلات به شکل کارت اعتباری با دوره بازپرداخت سه ساله و نرخ 18 درصد ارائه می شود.

معمارنژاد با اشاره به این که بانک ملی ایران از طریق اپلیکیشن «ایوا» فرایند مربوط به درخواست تسهیلات را انجام می دهد، اظهار کرد: متقاضیان تنها با بارگذاری تصویر کارت ملی و شناسنامه، احراز هویت شوند، بنابراین نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان برای ارائه درخواست تسهیلات و طی مراحل اداری آن نیست.

به گفته او، کارت اعتباری صادر شده برای افراد در شعبه انتخاب شده توسط خودشان ارائه خواهد شد.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین اظهار امیدواری کرد که با تلاش های انجام شده، تا نیمه اسفند ماه، بانک های دیگری نیز به عملیات اجرایی این طرح افزوده شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی