صدور حکم تخریب 30 بنای غیرمجاز در گالیکش و چند خبر از گلستان


صدور حکم تخریب 30 بنای غیرمجاز در گالیکش و چند خبر از گلستان

گنبدکاووس - ایرنا - صدور حکم تخریب 30 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در گالیکش، کاهش ذخیره خونی استان به کمتر از چهار روز، بستری 358 بیمار کرونایی و کشف 35 میلیارد ریال کالای سرقتی از مهمترین اخبار کوتاه روز سه‌شنبه استان است.

علی اصغر میرزایی فرماندار گالیکش از صدور حکم تخریب ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۶ مورد مربوط به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی تنگراه و ۱۴ مورد در محدوده روستای فارسیان فرنگ بود.

**

اویس ممشلی رییس دفتر نمایندگی هلال احمر مراوه‌تپه گفت: کاروان سلامت این جمعیت با ۹ پزشک و پیراپزشک در روستای کم برخوردار "نارلی‌آجی‌سو" ۳۲۰ نفر از بیماران را ویزیت کردند.

**

سیدصادق بنی‌عقیل مدیرکل سازمان انتقال خون گلستان گفت: ذخیره خون استان در برخی گروه‌های خونی به کمتر از چهار روز رسیده است.

**

مرتضی صابری مدیر بنیاد مسکن گنبدکاووس از اجرای عملیات آسفالت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع از معابر روستای گدم آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خبر داد.

**

عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به بستری ۳۵۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان، گفت: از این تعداد ۸۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند که ۳۸ نفر از آنان به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

**

سرهنگ فرهاد تاجره جانشین فرمانده انتظامی گلستان از بازداشت پنج سارق و ۱۷ مالخر در این استان خبر داد و گفت: ارزش اقلام کشف شده بیش از ۳۵ میلیارد ریال است.

**

جلال عجم رییس اداره منابع طبیعی آزادشهر گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۲ اسفند بیش از ۶۰ هزار اصله نهال غیرمثمر رایگان در شهرستان توزیع می‌شود.

**

عملیات ساخت دبیرستان چهار کلاسه دخترانه خیرساز روستای "حالی آخوند" گنبدکاووس با مساحت ۲۱۸ متر مربع به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان دختر آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)