امشب بازی حساس بارسلونا پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا


امشب بازی حساس بارسلونا پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

در دیداری حساس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بارسلونا در خانه به دیدار پاری سن ژرمن می رود

در دیداری حساس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بارسلونا در خانه به دیدار پاری سن ژرمن می رود

بارسلونا - پاریس/ اولین آزمون اروپایی پوچتینو برابر بارسای اوج گرفته

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار شروع می شود. دیدارهایی پرهیجان در ورزشگاه هایی تقریبا خالی از تماشاگر که همچنان متاثر از شیوع ویروس کرونا هستند.

پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون نیمار برزیلی یکی از بهترین گلزنان خود، بارسلونا را پیش رو دارد. دیدار رفت دو تیم سه شنبه هفته جاری در نوکمپ برگزار خواهد شد. درخشش مویس کین در هفت های اخیر ممکن است سبب شود تا پوچتینو این مهاجم ایتالیایی را در خط حمله در کنار کیلیان ام باپه قرار دهد.

بارسلونا هم در هفته های اخیر اوج گرفته و درخشش مسی در بازیهای گذشته هواداران این تیم اسپانیایی را امیدوار کرده است که بتوانند پاریس را از لیگ قهرمانان کنار بزنند.

پاری سن ژرمن قبل از دیدار برابر بارسلونا توانست با نتیجه ۲ بر یک نیس را در لیگ فرانسه شکست دهد. مائوریسیو پوچتینو که اخیرا به ویروس کرونا مبتلا شده بود تازه کارش را در این تیم شروع کرده است. او توانست تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و حالا ماموریتی دشوار در پاری سن ژرمنی دارد که در ابتدای فصل توماس توخل را به دلیل نتایج ضعیف از سمت خود برکنار کرد.

پیروزی ۵ بر یک تیم کاتالانی مقابل آلاوس نشان داد این تیم اسپانیایی به خودش آمده است. لیونل مسی در سال جدید ۹ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است تا نشان دهد به دوران اوج برگشته و حالا در بهترین شرایط برابر پاریس قرار خواهد گرفت.

در دیگر دیدار این شب از رقابت ها لایپزیگ در مجارستان میزبان لیورپول است. به دلیل ممنوعیت ورود از بریتانیا به آلمان، این دیدار به میزبانی لایپزیگ در بوداپست مجارستان برگزار می شود. تیم یورگن کلوپ روزهای سخت و بحرانی را سپری می کند.

چهار باخت در ۶ بازی اخیر در لیگ برتر انگلیس، اتفاق عجیب و غیرقابل پیش بینی بوده است که برای لیورپول رخ داده و یورگن کلوپ می داند برای رهایی از این شرایط چاره ای جز حذف تیم آلمانی ندارد تا بتواند اعتبار خدشه دار شده خودش را به دست بیاورد.

برنامه بازی ها

سه شنبه ۲۸ بهمن

لایپزیگ - لیورپول

بارسلونا - پاری سن ژرمن



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا