الیجا وود: نام سریال «ارباب حلقه ها» باید تغییر کند!


الیجا وود: نام سریال «ارباب حلقه ها» باید تغییر کند!

الیجا وود، بازیگر فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها» گفت که نام سریال جدید آمازون که ارباب حلقه‌ها ناگذاری شده باید عوض شود.


الیجا وود، بازیگر فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها» گفت که نام سریال جدید آمازون که ارباب حلقه‌ها ناگذاری شده باید عوض شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اِن اِم ای، الیجا وود ستاره فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها» می‌گوید مسئولان کمپانی آمازون باید به دنبال یک عنوان دیگر برای سریال پرهزینه خود که به نام «ارباب حلقه ها» شناخته می‌شود، باشند.

الیجا وود به عنوان نقش اصلی فرودو بگینز در سه گانه ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون نقش آفرینی کرده بود که از سری کتاب‌های فانتزی به قلم جی آر آر تالکین اقتباس شده بود.

سریال جدید کمپانی آمازون در عصر دوم سرزمین میانه و پیش از داستان‌هایی که در سه گانه جکسون اتفاق می‌افتد، روایت می‌شود. به همین دلیل وود می‌گوید عنوانی که اکنون برای این سریال انتخاب شده (ارباب حلقه ها) و تایید شده که عنوان نهایی است، برای سریال مناسب نیست.

او گفت: خیلی عجیب است که کمپانی آمازون خیلی زود این سریال را «ارباب حلقه ها» نامگذاری کرده است. این داستان ارباب حلقه‌ها نیست؛ بلکه داستان آن در عصر دوم سرزمین میانه می‌گذرد.

این صحبت‌های اخیر او بی شباهت به نظرات سال گذشته این بازیگر نیست که گفته بود: بسیار شگفت زده هستم که این سریال در حال ساخت است. آن‌ها نام سریال را ارباب حلقه‌ها گذاشتند که فکر می‌کنم باعث گمراهی خواهد بود. این سریال داستانی مدت‌ها قبل‌تر از یاران حلقه‌ها را روایت می‌کند که بیشتر به دوران و کتاب «سیلماریلیون» مربوط می‌شود.

الیجا وود در پایان برای نقش آفرینی افتخاری در این سریال ابراز تمایل کرد و گفت هر بهانه‌ای پیدا کند که کاری را در نیوزیلند انجام دهد بدون شک آن را انجام خواهد داد.

این سریال که اخیرا تیم بازیگری سریال «ارباب حلقه ها» منتشر شده بود برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس