نبود روشنایی در برخی نقاط تهران مامنی برای بزهکاران شده‌است


نبود روشنایی در برخی نقاط تهران مامنی برای بزهکاران شده‌است

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های متولی و خدمت‌رسان در شهر گفت: نبود روشنایی در برخی نقاط پایتخت مامنی برای بزهکاران شده‌است.

به گزارش ایرنا، زهرا صدراعظم نوری روز سه شنبه در دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: صبح دیروز شاهد سقوط یک جوان به داخل چاه بدون سرپوش در حاشیه بدون نور بیرون از پارک نهج البلاغه بودیم که خوشبختانه با اطلاع رسانی مردم و ورود آتش نشانی این جوان نجات یافت.

وی ادامه داد: اما آیا قرار نیست خطر سقوط به چاه یا برق گرفتگی در اماکن عمومی به واسطه کم توجهی دستگاه های متولی از سر شهروندان برچیده شود؟

به گفته نوری، برغم پایش های محیطی hse (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) شهرتهران از مخاطرات شناسایی شده حوزه فعالیت شرکت های آب و فاضلاب و برق هنوز هم برخی چاه های آب و فاضلاب شهر بدون سرپوش، تیرهای چراغ برق و پروژکتورهای خالی از نور در شهر حادثه آفرینی می کند و هر روز در نقاط بی دفاع شهر به واسطه نبود روشنایی مامنی برای بزه افزوده می شود.

وی تاکید کرد: داشتن محیط امن و ایمن طبق حق حیات مطالبه شهر و شهروندان است و مادامی که شرکت ها و سازمان های مختلف به صورت جزیره ای عمل می کنند همچنان شاهد این گونه حوادث خواهیم بود.

نوری از شرکت های برق و آب و فاضلاب و شهرداری تهران خواست که با لزوم رعایت hse و همکاری با هم جلوی حوادث این چنینی در شهر گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!