ناظران هلال احمر به 192 هزار اردبیلی خدمات دادند


ناظران هلال احمر به 192 هزار اردبیلی خدمات دادند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره‌مندی 192 هزار و 375 نفر در طرح ناظران سلامت جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، عزت‌الله ضربی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: پنج هزار و ۱۸ نفر روز نیروی جوان و داوطلب این جمعیت از اول آذرماه تاکنون در طرح ناظران سلامت مشارکت کردند که ۲ هزار و ۷۸۹ نفر روز از آنها مرد و مابقی زنان عضو هلال احمر اردبیل بودند.

او با بیان اینکه این افراد در قالب ۲ هزار و ۴۸۵ تیم روز در ۱۰ شعبه شهرستانی فعالیت کردند، افزود: در طرح ناظران سلامت ۶۲ هزار و ۱۹۰ مکان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تحت پوشش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود، اضافه کرد: اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این طرح علاوه بر ارزیابی و نظارت بر اماکن و مراکز خدمات مردمی در آموزش، توزیع اقلام بهداشتی، توصیه و ارشاد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نیز مشارکت دارند.

او با اشاره به اینکه تاکنون سه هزار و ۳۱۹ نفر ساعت با تیم‌های مراقبتی در این طرح مشارکت داشته اند، ادامه داد: در این مدت هزار و ۳۶۰ نفر ساعت نیز توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تیم‌های حمایتی مشارکت انجام گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی