سپیدرود در رشت میزبان شهرداری همدان است


سپیدرود در رشت میزبان شهرداری همدان است

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود پس از انجام دو بازی خارج از خانه، در رشت میزبان تیم شهرداری همدان است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری همدان در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار افزود: این مسابقه ، به میزبانی تیم فوتبال سپیدرود، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود و سرخپوشان رشتی پس از انجام دو بازی متوالی خارج از خانه، باید در رشت به میدان بروند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود رشت طی هفته های ششم و هفتم این مسابقات، به ترتیب برابر تیم های فوتبال آوالان کامیاران و ملی حفاری خوزستان قرار گرفت که متاسفانه در هر دو دیدار خارج از خانه مغلوب حریفانش شد.

وی بیان کرد: با این وجود، سپیدرودی ها در دیدار خانگی خود و برابر تیم خوب و قدرتمند شهرداری همدان نیازمند پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی حساس هستند تا با برتری در این مسابقه، دوباره به جمع مدعیان اضافه شود.

دیدار تصریح کرد: سپیدرود رشت تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ دسته دوم کشور یکی از مدعیان و صدرنشینان گروه خود بود اما متاسفانه با دو شکست متوالی، فاصله سپیدرود با تیمهای صدر جدولی افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، کادرفنی و بازیکنان سپیدرود مصمم به پیروزی برابر تیم شهرداری همدان هستند تا با کسب این سه امتیاز خانگی علاوه بر صعود در جدول رده بندی ، دو شکست متوالی را نیز فراموش کنند.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه اول، تیم شهرداری همدان با ۱۵ امتیاز در مکان چهارم و سپیدرود رشت با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !