دعوت به مواجهه هنرمندانه با خط آسمان شهر


دعوت به مواجهه هنرمندانه با خط آسمان شهر

دبیر رویداد «چهل وکتور از خط آسمان اصفهان» از انتشار فراخوان این مسابقۀ ملی خبر داد.

نسرین آرین به ایسنا گفت: ما هنگام ترسیم وکتور، به سراغ ساختمان‌هایی می‌رویم که خودشان می‌توانند نماد یک شهر باشند و «وکتور خط افق شهر» تصویری از جمع ساختمان‌های نمادین یک شهر است؛ تصویری که به‌محض رؤیت آن می‌توان تشخیص داد این وکتور متعلق به کدام شهر است.

او تصریح کرد: البته موضوع وکتور خط افق شهر، نه ساختمان‌ها بلکه آسمان آن است؛ با تأکید بر خطی که آسمان یک شهر را از زمینش جدا می‌کند و درست جایی که آسمان یک شهر شروع می‌شود.

آرین، برندینگ شهر اصفهان در حوزه گردشگری، ایجاد نماد هویتی برای اصفهان، تولید ماده خام برای طراحی و دیزاین‌های مربوط به گرافیک اصفهان و مورد توجه قرار دادن اهمیت خط افق شهر برای مدیران شهری و شهرسازان و معماران را ازجمله اهداف برگزاری رویداد «چهل وکتور از خط آسمان اصفهان» معرفی کرد.

او ادامه داد: این رویداد با همکاری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان و موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر رویداد «چهل وکتور از خط آسمان اصفهان» درباره مهلت ارسال اثر و شرایط شرکت در این رویداد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را که باید در نرم‌افزارهای برداری نظیر ایلاستریتور و یا کورل به‌صورت تک‌رنگ (سیاه) طراحی‌شده‌اند، به‌صورت فایل پی‌دی‌اف برای ایمیل دبیرخانه به نشانی Isfahan.skyline۴۰@gmail.com ارسال کنند.

آرین یادآور شد: داوران این رویداد مصطفی اسداللهی، مسعود سپهر و محمد شماعی زاده هستند. به پنج اثر برگزیده هفت میلیون تومان جایزه نقدی و گواهی شرکت در رویداد اهدا می‌شود و به ۳۵ اثر راه‌یافته نیز ۲ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

این طراح خبر داد: آیین معرفی برگزیدگان این رویداد همزمان با هفته اصفهان و روز جهانی گرافیک برپا می‌شود و گرامیداشت مرتضی ممیز و یادمان لوگوی اصفهان، از جمله برنامه‌های جنبی آن است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید