2 تالار پذیرایی در بروجرد پلمب شد


2 تالار پذیرایی در بروجرد پلمب شد

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار بروجرد گفت: 2 تالار پذیرایی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا پلمب شد.

احمد گودرزیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت کرونا در بروجرد تا هفته گذشته آبی اعلام شده بود، که مشاغل گروه چهار مانند رستوران‌ها و تالارها باید با شرایط جدید و تاکید بر رعایت پروتکل‌ها فعالیت خود را آغاز می کردند اما برخی از این تالارها به دلیل عدم رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

وی یادآور شد: مصوب شد درصورت بازگشایی تالارها با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت نمایند و همچنان بر رعایت پروتکل‌ها در مجالس ختم و عروسی تاکید شد که متاسفانه از سوی برخی صاحبان تالارها نادیده گرفته شد.

گودرزیان گفت: هم اکنون وضعیت کرونا در بروجرد زرد و امار فوتی کم است اما متاسفانه امار بستری شده های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا و تعداد مراجعه کنندگان از میانگین یک ماه قبل افزایش یافته است.

فرماندار بروجرد بر رعایت جدی پروتکلهای بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در بروجرد اعمال شده است.

گودرزیان افزود: باتوجه به افزایش شدت انتشار ویروس کرونا مردم شهرستان باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و فقط برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و افزایش حضور مردم در بازار برای خرید مایحتاج خود خطر انتشار ویروس کرونا بیشتر شده و انتظار می رود همه مردم با استفاده از ماسک و محدود کردن ترددها نسبت به کاهش سطح انتقال این ویروس کمک کنند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: این شهرستان از هفته گذشته وارد وضعیت زرد کرونا شده که برای جلوگیری از رسیدن به وضعیت نارنجی و قرمزباید پروتکل ها را رعایت نمود.

گودرزیان تصریح کرد: مردم باید رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن را جدی بگیرند و کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی برلزوم رعایت مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا از سوی مردم و مسوولان تاکید کرد و گفت: با توجه به وضعیت حاد بیماری کرونا در شهرستان بروجرد ضروری است کلیه ادارات نسبت به انجام مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا از جمله ضرورت استفاده از ماسک اقدام کنند.
وی تاکید کرد: شرایط کنونی ایجاب می کند، مردم نسبت به عدم حضور در تجمعات، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

تعداد مبتلایان کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تا ۲۶ بهمن، با شناسایی ۱۲۳بیمار جدید به ۶۵ هزار و ۶۱۸ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق