نخستین واحد سیار بانک ملی کردستان راه‌اندازی شد


نخستین واحد سیار بانک ملی کردستان راه‌اندازی شد

سنندج - ایرنا - مسوول روابط عمومی امور شعب بانک ملی کردستان گفت: واحد سیار بانک ملی استان با صرف هزینه 25 میلیار ریال راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمت به مردم در زمان‌های مختلف به ویژه در مواقع بحرانی است.

صلاح پویا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه واحد سیار بانک ملی در راستای توسعه بانکداری دیجیتال در کردستان ایجاد شده است، گفت: این دستگاه واحد سیار مجهز به یک دستگاه VTM (خودبانک)، ۲دستگاه کش لس، یک دستگاه خودپرداز و یک دستگاه کارت هدیه است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های VTM سطح وسیعی از خدمات را به مشتریان حقیقی و حقوقی بانک‌ها ارائه می‌دهند، اضافه کرد: این دستگاه‌ نسل جدیدتر و پیشرفته‌تر خدمات بانکداری دیجیتال است.

مسوول روابط عمومی امور شعب بانک ملی کردستان با اشاره به اینکه یک نفر بانکدار هم در این واحد مستقر شده است، افزود: این دستگاه در مواقع اضطراری و بحرانی و ایام تعطیلات چند روزه در نقاط مختلف سطح شهر و به صورت سیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پویا با بیان اینکه برق این شعبه سیار از دستگاه دیزل ژنراتو تعبیه شده درآن تامین می‌شود، تاکید کرد: همه خدمات یک بانک کامل مانند افتتاح حساب، دریافت و پرداخت وجه،انتقال وجه، دریافت قبوض، صدور دسته چک و صدور کارت توسط این شعبه سیار انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ استان کشور از دستگاه شعبه سیار بانک ملی بهره‌مند شدند که یکی از آنها کردستان است، اعلام کرد: ۲۵ میلیارد ریال برای نخستین واحد مجهز سیار بانک ملی استان هزینه شده است.

کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۹ روستای دارای سکنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط