تاکید مدیرکل ارتباطات گیلان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت


تاکید مدیرکل ارتباطات گیلان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بر نظارت و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی تاکید کرد.

فرزاد توکلی در جمع خبرنگاران با تاکید بر نظارت بر رعایت و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از شهروندان خواست تا در صورت امکان از خدمات غیرحضوری استفاده نمایند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۶۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت در حوزه شهری و بیش از ۲۶۰ دفتر ICT در حوزه روستایی فعال و مشغول به کار هستند، افزود: به دلیل نوع ارتباطی که مردم با این دفاتر دارند، رعایت الزامات فاصله گذاری اجتماعی در مجموع وزارت ارتباطات در این دفاتر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تمامی دفاتر موظف هستند اصول ابلاغی مربوط به این حوزه را به نحو احسن رعایت نمایند.

وی با تاکید بر اجرای کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در این دفاتر اظهار کرد: پرسنل دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی هم مانند همه مراکز خدماتی مکلف به استفاده از ماسک، نصب شیلد بین خدمات گیرنده و خدمات دهنده و نصب لوازم ضدعفونی در محل دفاتر هستند.

توکلی افزود: این اداره کل در یک سال گذشته از زمان شیوع ویروس کرونا، حدود ۲۱۴ دفتر در حوزه شهر و روستا را مورد بازرسی قرار داده که از این تعداد ۱۱ دفتر صرفا تخلفاتی داشته‌اند که به کمیته تخلفات استانی ارجاع شده و برخورد قانونی لازم با این دفاتر انجام شده است.

مدیرکل ICT استان از مراجعین به این دفاتر درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت وICT روستایی موارد مذکور را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۵ و یا از طریق آدرس اینترنتی ۱۹۵.ir ثبت و پیگیری نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس