بیش از یک هزار نفر از فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد حامی ندارند 


بیش از یک هزار نفر از فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد حامی ندارند 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک یک هزار و 715 نفر از فرزندان محسنین این استان بدون حامی و سه هزار و 512 نفر نیز دارای حامی هستند. 

فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک هفت هزار و ۹۰۱ یتیم و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۷۴ نفر از این تعداد یتیم و پنج هزار و ۲۲۷ نیز فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲ هزار و ۶۰۵ نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد این استان دارای حامی و ۶۹ نفر نیز بدون حامی هستند.

مبشری عنوان کرد: ۹ هزار و ۹۴۱ حامی بومی و غیربومی از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد حمایت می ‌کنند.

وی ابراز داشت: حامیان از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد کمک کرده ‌اند.

مبشری گفت: دعوت می شود که نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت در طرح ‌های مختلف کمیته امداد این استان به ویژه اکرام ایتام و محسنین بیش از پیش یاریگر کودکان نیازمند استان باشند.

وی اظهار داشت: نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در طرح اکرام ایتام ‌نام نویسی و ماهانه مبلغی را به ‌حساب ایتام و فرزندان محسنین استان واریز کنند.

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: تشییع پیکر مرحوم «پرویز داوودی»، معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد