فرماندار لاهیجان:مدیران برای تکمیل پروژه های زیرساختی تلاش کنند


فرماندار لاهیجان:مدیران برای تکمیل پروژه های زیرساختی تلاش کنند

لاهیجان-ایرنا-فرماندار لاهیجان با بیان این که به بهره برداری رسیدن پروژه های زیربنایی تاثیر مستقیم در نحوه و چگونگی مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 دارد ، بر لزوم تلاش جدی مدیران برای تکمیل پروژه های زیرساختی تاکید کرد.

یونس محمودی روز سه شنبه در جلسه مشترک شورای کشاورزی و حفاظت از منابع شهرستان اظهار داشت: با دغدغه مندی و دور اندیشی و درایت مسوولان حوزه های مختلف بویژه بخش آب وزارت نیرو با توجه به اجرای پروژه های بسیار مهمی که آغاز شده ، انتظار این است با توجه به وضعیت بد معیشتی مردم ناشی از بحران کرونایی و افزایش نرخ نهاده های کشاورزی و بیمه ها، قبل از پایان سال این پروژه های زیرساختی به اتمام برسد.

وی با اشاره به اجرای پروژه هایی از جمله لایروبی انهار و آب بندان ها و تبدیل سدهای خاکی به سدهای مدرن و اتصال ایستگاه های پمپاژ تصریح کرد : به بهره برداری رسیدن این پروژه های زیربنایی نقش موثری در بهبود معیشت کشاورزان و تاثیر مستقیم در نحوه و چگونگی مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰دارد.

محمودی با تشکر از تلاش مدیران شهرستانی و مدیران استانی در راستای بهبود وضعیت خدمات رسانی خاطر نشان کرد : همه مدیران بایستی تلاش ویژه ای برای جذب اعتبارات ملی داشته باشند چرا که حدود ۷۰ درصد اختیار اعتبارات ملی در دست وزیران می باشد و بایستی رایزنی و پیگیری جذب اعتبارات ملی در اولویت فعالیت های جاری مدیران قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت کود و این واقعیت که تامین آن در دست بخش خصوصی است تصریح کرد: اکثر کشاورزان با وجودی که از این افزایش قیمت ها ناراضی هستند اما در پاسخ به این درخواست که چرا به رغم افزایش قیمت ، کود مورد نیاز در بازار نیست گلایه هایی دارند که بایستی مسوولان مربوطه اقدام جدی در این حوزه انجام دهند.

فرماندار لاهیجان تاکید کرد با توجه به شرایط عمومی و بویژه بحران کرونا که تاثیر منفی در وضعیت معیشت مردمان را بدنبال داشته است همه مسوولان و متولیان بایستی با تلاش ، تدبیر و پیگیری شبانه روزی با رفع مشکلات و اتمام پروژه های در دست اجرا ، زمینه و بستر نشاط اجتماعی را برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را در اولویت قرار دهند.

شهرستان لاهیجان با جمعیت ۱۶۷ هزار نفری بر اساس سرشماری آمار سال ۱۳۹۵ در ۴۰ کیلومتری رشت مرکز استان گیلان و شمال شرقی این استان شمالی قرار دارد که یکی از قطب های مهم تولید برنج ، چای ، عسل و ابریشم استان و کشور است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش