گلستان به کمپ تنیس ساحلی و خاکی احتیاج دارد


گلستان به کمپ تنیس ساحلی و خاکی احتیاج دارد

گرگان - ایرنا - رییس فدراسیون تنیس گفت که گلستان با برخورداری از ملی‌پوشان متعدد در رده‌های سنی گوناگون نیازمند احداث کمپ تنیس خاکی و ساحلی برای شناسایی بیشتر استعدادها و تربیت آن‌ها برای مدال‌آوری در رویدادهای مهم آسیایی و جهانی است.

داود عزیزی روز سه‌شنبه در مجمع سالیانه هیات تنیس گلستان اظهار داشت: قابلیت راه‌اندازی همزمان کمپ تنیس ساحلی و خاکی، یکی از مزیت های گلستان است که در آن صورت این منطقه به محلی برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی و مسابقات معتبر داخلی و خارجی تبدیل خواهد شد.

وی بر حضور مربیان و داوران در دوره‌های بازآموزی تاکید کرد و گفت: اگر تنیس ایران می خواهد به قله های ترقی آسیا و جهان برسد چاره ای جز به‌روز کردن دانش مربیان و داوران ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم در این جلسه از آمار پایین ورزشکاران تنیس این استان گلایه کرد و خواستار فعال شدن هیات های شهرستانی و تلاش برای همگانی کردن این رشته شد.

قاسمعلی برزمینی اظهار داشت: برای افزایش زمین‌های تنیس در گلستان بخش خصوصی از سال گذشته با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد ریالی در حال احداث مجموعه ورزشی تنیس با ۶ زمین استاندارد، سالن‌ بدنسازی، سونا و جکوزی است که این ساختمان هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس هیات تنیس گلستان هم در این جلسه گفت: برگزاری بیش از صد مسابقه در رده‌های مختلف سنی، برگزاری رقابت‌های آزاد و جایزه بزرگ، کسب عناوین مختلف از جمله قهرمانی و نایب قهرمانی در تنیس ساحلی کشور از جمله اقدامات انجام شده تنیس گلستان در سه سال گذشته بود.

به گفته علی زنگانه در حال حاضر هیات تنیس در گرگان، بندرگز، علی‌آبادکتول، کلاله، رامیان، گنبدکاووس و مینودشت با حدود ۳۰۰ ورزشکار مشغول فعالیت است.

همچنین با حضور رییس فدراسیون تنیس، عملیات احداث ساختمان اداری آکادمی تخصصی تنیس گلستان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال در گرگان آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی