شبکه سارقان حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت در بوکان متلاشی شد


شبکه سارقان حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت در بوکان متلاشی شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: یک شبکه سارقان حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان شناسایی و متلاشی شده و اموال سرقتی به ارزش 10 میلیارد ریال از اعضای این شبکه کشف و ضبط شد.

سرهنگ سلمان حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این شبکه که در سرقت خودرو به صورت باندی نقش داشتند. با تلاش شبانه روزی ماموران و همکاری خوب شهروندان در این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم و به‌دست آوردن سرنخ‌هایی از محل فعالیت این سارقان، مأموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه هفت نفر از اعضای این شبکه را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: سارقان دستگیر شده به ۱۲ فقره سرقت انواع خودرو سواری و موتورسیکلت اعتراف کردند که تاکنون ۶ دستگاه خودرو ، چهار دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه موتور اوراق شده خودرو از آنان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: سارقان از نقاط مختلف کشور اقدام به سرقت اموال مذکور و انتقال آن به این شهرستان کرده بودند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: شهروندان در حین ترک وسیله نقلیه از بالا بودن شیشه ها و قفل بودن درب ها مطمئن شده و ضمن استفاده از قفل و تجهیزات ایمنی از رها نمودن خودرو در نقاط خلوت خودداری کنند.

در ۱۸ دیماه سالجاری نیز یک شبکه دیگر از سارقان حرفه‌ای خودرو در این شهرستان متلاشی و خودروهای سرقتی به ارزش هشت میلیارد ریال از اعضای این شبکه کشف و ضبط شد.

بوکان سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق