نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت جامعه


نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت جامعه

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت جامعه قرار دارد، گفت: از زحمات صادقانه و دلسوزانه شبانه روزی این عزیزان چه در ستاد و چه در صف قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، محمد مهدی مفتح افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم ایجاد امنیت مردم عزیز است، در مقابل تمام ناهنجاری های که در کشور وجود دارد، آن کسی که می تواند از مردم حمایت کند، پلیس است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمانی که همه مردم در حال استراحت هستند عزیزانی که شبانه روز در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم هستند نیروی انتظامی هستند. انصافا ما به این بزرگواران و عزیزان در تمام رده ها افتخار می کنیم.

این مقام مسئول یادآور شد: امنیتی که در شهر، روستا، جاده ها و کل کشور داریم مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی در نیروی انتظامی است. انقلاب بزرگ ما دشمنانی دارد از افراد شرور گرفته تا معاندان در طیف وسیعی سعی می کنند تا امنیت مردم را به مخاطره بیندازند.

وی افزود: عزیزان نیروی انتظامی کسانی هستند که می توانند به خوبی و درستی امنیت مردم را تامین کنند، بنده به عنوان خدمتگزاری کوچک انصافا به این عزیزان افتخار کرده و به سهم خود از زحمات صادقانه و دلسوزانه شبانه روزی این عزیزان چه در ستاد و چه در صف که زحمت و تلاش می کنند قدردانی می کنم.

نیروی انتظامی ویترین امنیتی کشور است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار پلیس بسیار ویژه است، افزود: تحت شرایط حساس امروز، نیروی انتظامی پیشتاز و در واقع در ویترین امنیتی کشور است.
حمیدرضا حاجی بابایی افزود: باید تشکر ویژه ای کنم از همه برادران و خواهران عزیزی که در سراسر کشور در نیروی انتظامی زحمت می کشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار پلیس بسیار ویژه است، افزود: درشرایط حساس امروز، نیروی انتظامی پیشتاز و در واقع در ویترین امنیتی کشور است.

این مقام مسئول عنوان داشت: به همین دلیل خسته نباشید می گوییم خدمت این عزیزان و بر خود وظیفه می دانیم در مجلس شورای اسلامی پشتیبان شما خوبان باشیم، همیشه هم همین طور بوده که با پیروی از مقام معظم رهبری همه توجه خودمان را مبذول به این قضیه کنیم تا بتوانیم نیروی انتظامی را کمک کنیم و در خدمت این عزیزان باشیم.

حاجی بابایی تصریح کرد: در بودجه هم تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت تا ان شاء الله و در حد ممکن نیروی انتظامی عزیز را تقویت و کمک کرده و قسمتی از نیازهای این عزیزان را پوشش دهیم.

سطح بالای رضایت مندی مردم از مجموعه خدمات پلیس

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ زمانی از تاریخ در این کشور این قدر مردم به پلیس نزدیک و امیدوار و از خدماتش راضی نبودند، گفت: سطح رضایت مندی مردم از مجموعه خدمات نیروی انتظامی در اوج خود قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین"احد آزادیخواه" اظهار کرد: خدا را شکر هم در بحث بودجه امنیت در بودجه های سنواتی و هم تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی با نظر مقام معظم رهبری و هم نگاه همکارانم در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه سالانه نگاه مثبتی برای ناجا وجود دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال با اتفاقی که افتاد و لایحه بودجه یک بار به روز رسانی و اصلاح شد امید این را داریم که سهم خوبی برای مجموعه نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ دیده شود.

این مقام مسئول یادآور شد: مجموعه نیروی انتظامی هم به قدری خدماتش متنوع است که در این قالب زمان اندک نمی گنجد اما هر کجای زندگی روزمره مان را مشاهده کنیم می بینیم نقش این نیروی عظیم غیرقابل انکار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی