تحرک چشمگیری برای محرومیت زدایی از روستاهای ایلام شکل گرفته است


تحرک چشمگیری برای محرومیت زدایی از روستاهای ایلام شکل گرفته است

ایلام - ایرنا - سرپرست استانداری ایلام گفت: تحرک و پویایی بسیار چشمگیری برای محرومیت زدایی از روستاهای این در طول فعالیت دولت تدبیر و امید ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از خیرین فعال در امور روستایی که بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون اول رئیس جمهور، معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد، عملکرد دولت تدبیر و امید در مسائل مربوط به روستاییان را موفق عنوان کرد و گفت: دولت تدبیر و امید توجه خاص و ویژه ای به مناطق محروم و روستایی داشته است.

وی افزود: طی چند سال اخیر تحرک و پویایی بسیار خوبی در امور روستایی و مناطق محروم استان توسط دولت و با کمک ارگان ها، نهادها و بنیادهای بزرگی چون بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و ... انجام و منتج به دستاوردهای ارزشمندی شد.

سرپرست استانداری ایلام از دولت‌ها، نهادها و خیرین بعنوان سه جریان مهم سازندگی در کشور یاد و تاکید کرد: در این میان نقش خیرین بی بدیل بوده و استان ایلام نیز به جهت غالب بودن فرهنگ نیکوکاری همواره این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

نوذری یادآور شد: یکی از مباحث مهم که در استان ایلام بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، مدرسه سازی در مناطق محروم و روستایی استان بوده که در این زمینه امروز بیش از ۴۰ درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته می شود.

وی با اشاره به این مهم که خیرین در حوزه های مختلف از جمله در بحث سیل، اربعین و کرونا کارنامه ای موفق داشته اند، اضافه کرد: حضور خیرین در این شرایط سخت در کمک به مناطق محروم و اقشار ضعیف جامعه بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

گفتنی است در پایان این نشست که با حضور سرپرست استانداری ایلام، معاون امور عمرانی استاندار و مجموعه مسئولان استانی برگزار شد، از خیرین برتر حوزه توسعه روستایی استان تجلیل بعمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس