54 کرونایی دیگر در خراسان شمالی بستری شدند


54 کرونایی دیگر در خراسان شمالی بستری شدند

بجنورد- ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در شبانه‌روز گذشته 54 بیمار مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی این استان بستری شده‌اند که بر این اساس شمار بستری‌شدگان به 126 نفر رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه در روز سه شنبه، دکتر سیداحمد هاشمی اظهار داشت: طبق نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مرگ ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت نرسیده است.

این در حالی است که در شبانه روز پیش از آن، بیماری کووید ۱۹ منجر به مرگ ۲ تن از شهروندان این استان شده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با ابراز نگرانی از عادی شدن بیماری کووید ۱۹ در نگاه مردم تاکید کرد: موارد ابتلای جدید حاکی از آن است که وضعیت استان ما به لحاظ شیوع کرونا همچنان شکننده است و با غفلت مردم هر آن می تواند وضعیت ما بدتر شود.

دکتر هاشمی افزود: بحران کرونا تمام نشده است و نباید مردم عادی انگاری کنند و همین عادی انگاری موجب شده است شمار بستری های روزانه کرونایی در استان رو به افزایش بگذارد.

وی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در استان، گفت: این امر متاسفانه نشان دهنده کاهش حساسیت مردم در زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

اکنون به جز شهرستان های راز و جرگلان، گرمه و جاجرم که وضعیت آبی کرونایی دارند، پنج شهرستان دیگر خراسان شمالی در شرایط زرد شیوع کرونا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط