تاکید استاندار همدان بر برخورد قاطع و بدون اغماض با اخلالگران بازار


تاکید استاندار همدان بر برخورد قاطع و بدون اغماض با اخلالگران بازار

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر اینکه اقلام اساسی باید به دست مصرف کننده واقعی برسد، گفت: هیچ گونه اغماضی در برخورد با اخلالگران چرخه توزیع کالاهای موردنیاز مردم به ویژه روغن و گوشت مرغ نداریم و با متخلفان برخوردی قاطع و قانونی می شود.

به گزارش ایرنا، "سیدسعید شاهرخی" شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان ضمن هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب، افزود: دنبال احتکار، گرانفروشی و اخلال در نظم بازار نباشید که علاوه بر نظارت و رصد دقیق فعالیت های بازار، برخوردی قاطع و قانونی با متخلفان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: تمام افراد دخیل در چرخه تامین و توزیع گوشت مرغ و روغن به شدت کنترل و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شعب ویژه مستقر در تعزیرات حکومتی و دادگستری معرفی و متخلفان در کمتر از ۴۸ ساعت مجازات می شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه روزانه ۷۰ تن روغن و حدود ۹۰ تن گوشت مرغ در بازارهای استان توزیع می شود گفت: راهکار موثری برای عرضه و توزیع مناسب اقلام در استان تعریف شده تا کالاها به دست مصرف کننده واقعی برسد.

او تصریح کرد: همچنین اقلام اساسی از طریق تعاونی های کارگری و کارمندی و نهادهای حمایتی بین افراد تحت پوشش توزیع می شود تا فشار از روی بازار برداشته شود.

شاهرخی افزود: روند توزیع اقلام مورد نیاز مردم علاوه بر فروشگاه های سراسر استان در بین واحدهای صنفی به ویژه سوپرمارکت های محلات، شهرک ها و مناطق حاشیه شهر نیز تقویت و بیشتر می شود.

استاندار همدان با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم نداریم، گفت: سامانه توزیع با مشکلاتی مواجه است که با تدابیر اندیشیده شده به زودی اصلاح می شود.

به گفته وی، تا اشباع کامل بازار و تامین نیاز مردم توزیع کالاهای اساسی به شیوه های مورداشاره ادامه دارد و مردم هیچ دغدغه و نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

شاهرخی به دستگاه های متولی نیز توصیه کرد: با عملکرد درست و همکاری بیشتر با سازمان صمت به سلامت چرخه تامین و توزیع کالا در سطح استان کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش