سهیل سنگرزاده کیست؟ بیوگرافی/ چطوری جون دل برقراری عزیز


سهیل سنگرزاده کیست؟ بیوگرافی/ چطوری جون دل برقراری عزیز

سهیل سنگرزاده که با جمله ی «چطوری جون دل برقراری عزیز» در فضای مجازی به شهرت رسید یک ورزشکار بدنساز است که این روزها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در این خبر بیوگرافی سهیل سنگرزاده را میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر سهیل سنگرزاده متولد دهه 60 است و با لحن خاص و جمله ی «چطوری جون دل برقراری عزیز» در فضای مجازی به شهرت رسید. در بیوگرافی سهیل سنگرزاده آمده است که وی یک ورزشکار بدنساز و استاد صحبت های انگیزشی است که این روزها در فضای مجازی جملات انگیزشی میگوید و لحن لطیف و ظاهر درشت هیکل اش موجب شده است تا مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار بگیرد.

سهیل سنگرزاده کیست؟ بیوگرافی/ چطوری جون دل برقراری عزیز

سهیل سنگرزاده کیست؟

آقای سهیل سنگرزاده «Soheil Sangarzadeh» بدنساز و چهره محبوب این روزهای اینستاگرام متولد پانزدهمین روز از مهرماه سال 1364 در شهر بندرعباس است و در حال حاضر در کالیفرنیا آمریکا زندگی میکند. وی فرزند مرحوم حسن سنگرزاده است. سهیل وقتی که 14 سال داشت پدرش را از دست داد. او با تیپ خاص و تیکه کلام هایی که دارد توانسته به یکی از افراد مشهور در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

سهیل سنگرزاده ویدیو‌ها و عکس‌های انگیزشی اش در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی اخیراً به شدت خبرساز و پرطرفدار شده اند. سنگرزاده که مدتی در تهران زندگی کرده و حتی در چندین دور از مسابقات قوی‌ترین مردان ایران نیز شرکت کرد هر چند هیچگاه نتوانست در میان ۱۰ نفر اول برتر این مسابقات جایی داشته و با مقام‌های سیزدهمی و هجدهمی، این مسابقات را ترک کرد. او در مورد آغاز فعالیتش در ورزش بدنسازی می‌گوید: «در دوران نوجوانی بسیار لاغر بودم و مورد تمسخر هم سن و سالان خود قرار می‌گرفتم در نتیجه تصمیم گرفتم که ورزش آغاز کرده و رشته بدنسازی را انتخاب کردم».

سهیل سنگرزاده کیست؟ بیوگرافی/ چطوری جون دل برقراری عزیز

سهیل سنگرزاده فعالیت جدی خود را از دوران نوجوانی و بعد از فوت پدرش شروع کرد. در سال 1387 در سن 24 سالگی اولین بار در مسابقه مردان آهنین شرکت کرد هر چند نتوانست در بین ده نفر اول مسابقات جایی داشته و با مقام سیزدهمی این مسابقات را ترک کرد. بعد از آن به عنوان قوی ترین مرد بندرعباس شناخته شد. وی 18 سال در تهران زندگی کرد و پس از آن به بندرعباس برگشت و در باشگاه پرورش اندام «نام آوران جوان» گلشهر به فعالیت پرداخت. چند سالی به کار خود ادامه داد تا اینکه به کالیفرنیا آمریکا مهاجرت کرد. وی این روز های به یکی از چهره های مشهور در اینستاگرام تبدیل شده است شهرت وی به حدی بوده که طی چند روز گذشته فالوئر های وی به بیش از یک میلیون نفر رسیده که نشان از محبوبیت او دارد.

سهیل سنگرزاده کیست؟ بیوگرافی/ چطوری جون دل برقراری عزیز


دعوت از سهیل سنگرزاده برای بازیگری

شهرت سهیل سنگرزاده در ماه های اخیر به حدی بوده که حتی از وی برای بازی در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی نیز دعوت شده است. سنگرزاده که در سال ۱۳۸۷ عنوان قوی ترین مرد استان هرمزگان را بدست آورد و دارای مدرک مربیگری آسیا در رشته بدنسازی و پرورش اندام است، در مورد شرایط کنونی خود چنین می گوید: «وزن من الان ۱۲۰ کیلو می باشد اما در اوج که بودم به ۱۴۳ کیلو هم رسیدم. دور بازویم نیز ۵۰ سانتیمتر است. دور بازوی آرنولد ۶۳ سانتیمتر است».
سهیل سنگرزاده کیست؟ بیوگرافی/ چطوری جون دل برقراری عزیز

خیلی از طرفداران سهیل سنگرزاده بر این باورند که وی در سریال مختارنامه نقش حرمله را بازی کرده ولی اینگونه نبوده و گریم خاص بازیگر حرمله (انوش معظمی) باعث شده تا شبیشه آقای سنگرزاده به نظر برسد. لازم به ذکر است که وی تا کنون در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده است.

علایق سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده خود را عاشق فوتبال و تیم پرسپولیس می‌داند و وقتی از او خواسته می‌شود در مورد یک خاطره شیرین صحبت کند، می‌گوید: «در تهران که بودم روزی در نزدیکی میدان، ولی عصر متوجه دعوای سختی شدم. مردی همراه با زنش با صاحب فروشگاهی بشدت درگیر بودند و مردم هم فقط نظاره گر بودند. بالاخره طاقت نیاوردم و برای غائله دعوا به سراغ آن‌ها رفتم و از صاحب فروشگاه خواهش کردم به دعوا خاتمه دهد. صاحب فروشگاه که مرد خیلی کوتاه قامتی بود کمی به هیکل من خیره شد و با صدای بلندی گفت: تودیگه چی میگی بچه؟! راستش فقط خندیدم یعنی همه خندیدند حتی خودش. بعد هم دعوا خاتمه یافت».

سهیل سنگرزاده کیست؟ بیوگرافی/ چطوری جون دل برقراری عزیز

جملات انگیزشی سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده اکنون بیشتر به خاطر پست‌های انگیزشی اش درباره اعتماد به نفس، شکرگذار بودن، دنبال کردن اهداف و به طور کلی انگیزه داشتن در زندگی مشهور شده و طرفداران بسیاری دارد. یکی از پست‌های انگیزشی سنگرزاده به شرح زیر است:

نزار بهت بگن تو نمیتونى
باورهاى چرتشون رو قبول نکن
جون دل خوب گوش کن توى بازى تو اتفاقهایى میفته که مختص بازى خودته نه بقیه تو باور‌ها و الهامات مخصوص خودتو دارى برو و دنیاى خودتو تجربه کن
هرکى گفت نمیتونى یا نمیشه خیلى راحت دُمشو قیچى کن
باز با باز کبوتر با کبوتر
با هر کسى همنشین نشو
نظر کاربران درباره پست های سهیل سنگرزاده

برخی کاربران از پست های سنگرزاده رضایت دارند و می گویند این پست ها به آنان انگیزه می دهد. اما گروهی دیگر از کاربران هم می گویند این پست ها باعث خنده ما می شود برای همین دنبال می کنیم.

همسر سهیل سنگرزاده کیست

تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است، البته شایعاتی در مورد طلاق از همسرش در ایران منتشر شده که هیچ وقت از طرف خودش رد یا تایید نشده است.

سهیل سنگرزاده کیست؟ بیوگرافی/ چطوری جون دل برقراری عزیز

قوی ‌ترین مرد استان هرمزگان

سنگرزاده که در سال ۱۳۸۷ عنوان قوی‌ترین مرد استان هرمزگان را بدست آورد و دارای مدرک مربیگری آسیا در رشته بدنسازی و پرورش اندام است، در مورد شرایط کنونی خود چنین می‌گوید: «وزن من الان ۱۲۰ کیلو می‌باشد، اما در اوج که بودم به ۱۴۳ کیلو هم رسیدم. دور بازویم نیز ۵۰ سانتیمتر است. دور بازوی آرنولد ۶۳ سانتیمتر است».

شغل و منبع درآمد

خیلی ها از زندگی لاکچری و داشتن ماشین های میلیاردی او تعجب می کنند، اما او در اصل بیشتر عکس هایش نمایشی و فقط برای اینستاگرام گرفته می شود و همه اون ماشین ها و یا خانه های لوکس برای خودش نیست

سهیل سنگرزاده کیست؟ بیوگرافی/ چطوری جون دل برقراری عزیز

گرچه با توجه به پیگیری های ما در مورد زندگی شخصی وی مشخص شده که او در آمریکا با برخی شرکت های مدلینگ فعالیت می کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر