کاهش محسوس دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از پنجشنبه


کاهش محسوس دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از پنجشنبه

کارشناس هواشناسی گفت: روز پنجشنبه در نیمه غربی و روز جمعه در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما بین 8 تا 12 درجه پیش‌بینی می‌شود.


کارشناس هواشناسی گفت: روز پنجشنبه در نیمه غربی و روز جمعه در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در مناطقی از شمال غرب، غرب، البرز مرکزی، بارش پراکنده باران گاهی وزش باد و رعد وبرق و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود گفت: روز چهارشنبه بارندگی در کل نیمه غربی کشور گسترش می یابد.

او با بیان اینکه در جنوب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی ،کردستان، جنوب همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات البرز مرکزی بارش ها شدت خواهد داشت گفت: در استان های ایلام و خوزستان رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید با احتمال گرد وخاک و در مناطق سردسیر بارش برف رخ می دهد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز پنجشنبه فعالیت سامانه در شمال غرب کاهش و به نواحی از مرکز ، شرق، شمال و شمال شرق کشور گسترش می یابد.

او بیان کرد:شدت بارش در شمال و شرق خوزستان ، شمال خلیج فارس، شمال بوشهر، غرب فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، لرستان ، همدان، جنوب قزوین، غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی است.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز جمعه در مناطقی از شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، برخی مناطق کرمان، شمال هرمزگان و همچنین در شمال غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد شدید رخ می دهد و این سامانه به تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

او اظهار کرد: روز پنجشنبه در نیمه غربی و روز جمعه در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد و این کاهش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه خواهد بود.

ضیائیان درباره آب وهوای تهران هم گفت: تهران فردا ابری است و در بعد از ظهر وزش باد و گاهی بارش باران پیش بینی می شود. بیشترین دمای هوا به ۱۹ درجه و کمترین آن به ۱۴ درجه می رسد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟