برای سرمایه گذاران با برنامه در هرمزگان فرش قرمز پهن می شود


برای سرمایه گذاران با برنامه در هرمزگان فرش قرمز پهن می شود

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: از هرگونه سرمایه گذاری به شرط آنکه سرمایه گذاران با هدف و برنامه باشند به صورت همه جانبه حمایت می شود و برای آنها فرش قرمز پهن می شود.

ایرج حیدری عصر سه شنبه در نشست مشترک کارگروه اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری و ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی هرمزگان اظهارداشت: از هرگونه سرمایه گذاری در بخش شیلات هرمزگان توسط بنگاه های قوی اقتصادی کشور از جمله سازمان اقتصادی کوثر استقبال می شود.
وی افزود: سازمان اقتصادی کوثر بنگاه اقتصادی قوی در سطح ملی است که می تواند تحولات خوبی در حوزه پرورش میگو با سرمایه گذاری در این بخش ایجاد کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ابراز داشت: باید از فرصت حضور سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری در طرح های شیلاتی نهایت بهره را برای ایجاد فرصت های جدید شغلی و افزایش تولید برد.
حیدری افزود: حضور سازمان اقتصادی کوثر طرح های سرمایه گذاری دریا محور به ویژه پرورش میگو می تواند به تقویت و تحول این صنعت کمک کند.
به گفته وی، سازمان اقتصادی کوثر پس از استقرار در هرمزگان برای اجرای طرح های سرمایه گذاری توجه ویژه ای به اشتغال نیروهای بومی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا