علیرضا رضایی: به دنبال کسب سکو در جهانی ترکیه هستیم


علیرضا رضایی: به دنبال کسب سکو در جهانی ترکیه هستیم

رییس انحمن کشتی ناشنوایان از آغاز اردوی کشتی گیران ناشنوا بعد از یکسال دوری از تمرینات در اسفندماه خبر داد و گفت: تلاش بر این است که در مسابقات جهانی ترکیه در بخش آزاد و فرنگی روی سکو قرار بگیریم.

علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین اردوی کشتی گیران ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه در بخش فرنگی از یکم تا ۱۰ اسفند در سنندج و در بخش آزاد از ۱۳ اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: چون کشتی گیران مدت یکسال از اردوی تمرینی دور بودند، اولین اردو بمنظور شناسایی کشتی گیرانی است که سال گذشته در قهرمانی کشور شرکت کردند تا از بین آنها بتوانیم بهترین ها را برای تیم ملی گزینش کنیم.

رضایی تعداد کشتی گیران دعوت شده در اولین اردوی آمادگی کشتی آزاد را ۵۰ نفر و کشتی فرنگی را بیش از ۳۰ نفر عنوان کرد و گفت: بعد از شناسایی کشتی گیران منتخب، اردوی اصلی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی از سال جدید آغاز خواهد شد.
وی پیرامون این پرسش که چقدر امید به کسب سکو در جهانی ترکیه دارید، تصریح کرد: هدفدگذاری اصلی ما آماده سازی بهترین تیم برای جهانی ترکیه و قرار گرفتن بر روی سکو است، برای دستیابی به این هدف باید برنامه ریزی منسجم و مدونی داشته باشیم تا یکسال دوری از تمرینات را جبران کنیم.
رضایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده سازی تیم تا خرداد سال آینده دارید یا خیر؟ افزود: با برنامه ریزی انجام شده از نظر زمانبندی مشکل خاصی برای آماده سازی تیم نداریم و اگر هدفمند حرکت کنیم، بهترین تیم را راهی ترکیه خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا