صحنه باورنکردنی قورت دادن مارماهی توسط ماهی!


صحنه باورنکردنی قورت دادن مارماهی توسط ماهی!

ویدئوی قورت دادن مارماهی توسط ماهی به ویدئویی داغ در یکی از شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.


ویدئوی قورت دادن مارماهی توسط ماهی به ویدئویی داغ در یکی از شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های آموزشی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های سرگرمی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها آنقدر جذاب یا عجیب هستند که بلافاصله مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند. مانند ویدئوی بلعیدن یک مار ماهی توسط ماهی!

این ویدئو بلافاصله پس از انتشار تبدیل به ویدئویی داغ شد. البته بسیاری از کاربران با دیدن این ویدئو اظهار داشتند که ماجرا آن چیزی نبوده که در این ویدئو نشان داده شده است. این ویدئو در تاریخ ۱۰ فوریه توسط «سوساندا ناندا»، مامور اداره جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد. آقای ناندا بدون توضیحی با طرح یک پرسش نوشت: «آیا تا به حال این (ویدئو) را دیده بودید؟» در ابتدای این ویدئوی منتشر شده عجیب یک ماهی (برخی آن را «کارپ»، نوعی ماهی که در دریاچه‌ها و رودخانه‌ها زندگی می‌کند دانسته اند) در حالی که سر خود را از آب بیرون آورده و از آبشش آن بخار بیرون می‌آید دیده می‌شود. سپس این ماهی بعد از چند بار تلاش سرانجام موفق می‌شود یک مارماهی را ببلعد.

بیشتر بخوانید

گیر انداختن آناکوندای غول پیکر با طعمه قراردادن مرغ!

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار بیننده داشته است. برخی از کاربران از آقای ناندا در مورد اینکه این ویدئو چطور به دستش رسیده سوال کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «لطفا لینک کامل این ویدئو را به اشتراک بگذارید. نیاز است تا در مورد این ویدئو توضیح زیادی به ویژه برای افرادی مانند من داده شود.» کاربر دیگر نوشت: «چی؟ چطور از آبشش این ماهی دود خارج می‌شود؟ من هرگز چنین چیزی ندیده بودم.»

آقای ناندا پس از پرسش‌های فراوان کاربران کنجکاو گفت که این ویدئو را در واتس آپ خود دریافت کرده است. او با انتشار ویدئوی دیگری در توئیتر خود نوشت: «دیروز من قسمتی از این ویدئو را منتشر کردم. این اتفاقی است که بعدا می‌افتد. یک ماهی بزرگ مار ماهی را شکار می‌کند. در پایان ماهی به علت دراز بودن مارماهی نمی‌تواند آن را بخورد و مارماهی از دهان بزرگ ماهی خارج می‌شود.»

با وجود این برخی از کاربران که هنوز از توضیحات ناندا قانع نشده بودند این ویدئو را، یک ویدئوی ساختگی دانستند. برخی از کاربران با اشاره به ماهی عنوان کردند که حرکات آن غیرطبیعی به نظر می‌رسد و انگار توسط کسی کنترل می‌شود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: این ویدئو هم یکی از ویدئو‌های ساختگی زیادی است که در یوتیوب منتشر می‌شود. به حرکت هر دو ماهی نگاه کنید. هر دو غیرطبیعی و به نظر مرده می‌رسند.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید