2 خبر ورزشی از مسابقه دوومیدانی و تیراندازی در بندرعباس


2 خبر ورزشی از  مسابقه دوومیدانی و تیراندازی در بندرعباس

بندرعباس- ایرنا- یک دوره مسابقه دوومیدانی و مسابقه تیراندازی گرامیداشت دهه فجر در بندرعباس برگزار و به نفرهای برتر جوایزی اهدا شد.

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا، یک دوره مسابقه دوومیدانی در رده های سنی پایه در پیست دوومیدانی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.
در ماده ۶۰ متر رده خردسالان «ابوالفضل ملک پور»، «محمد حسین زارع» و «رامین زمانی» به ترتیب اول تا سوم شدند.
در ماده ۱۰۰ متر رده نونهالان « احسان آسمند» مقام اول کسب کرد، «یاشار هنری» دوم و «سپهر حیدری» شدند.
وی بیان داشت: درماده پرش طول نوجوانان « امیر ملاحی»، «رضا زمانی» و «محمد جواد رنجبران» مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در ماده ۲۰۰ متر رده نونهالان «وسام محمدی نژاد»، «هومن مجیدی» و «عدنان ذالفقاری» عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در ماده ۲۰۰ متر نوجوانان «امیرحسین خاکسار»، «امیرحسین بنارویی» و «مهدی داوری» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در ماده ۴۰۰ متر نوجوانان «احمد رضا دستفال» مقام اول را به خود اختصاص داد، «محمد امین تجربی پور» درجای دوم ایستاد و «مهدی تیما »مقام سوم را از آن خود کرد.
در پرش طول نیز در رده نونهالان « علی نیک ریز» عنوان اول را کسب کرد، «امیرحسین سالاری» و «ایلیا زارعی» به ترتیب مقام‌های دوم وسوم را به دست آوردند.
مدیر آکادمی دوومیدانی خلیج فارس بندرعباس در مراسم پایانی این رقابت‌ها به ایرنا گفت: مسابقه دوومیدانی در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان ویژه دهه مبارک فجر با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و هیات دوومیدانی هرمزگان برگزار شد.
هادی بلالی پور افزود: درمراسم پایانی این مسابقه که با حضور محمدمهدی جهانبخش معاون برنامه ریزی و روزبه زابلی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار بندرعباس برگزار شد، به نفرهای اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

معرفی نفرهای برتر مسابقه تیراندازی با هدف ثابت در بندرعباس

2 خبر ورزشی از  مسابقه دوومیدانی و تیراندازی در بندرعباس

مسابقه تیراندازی با هدف ثابت در محله کوی آیت الله غفاری شهر بندرعباس برگزار شد که در رده سنی جوانان «حسین زیتانی»، «یاسین ذاکری» و «مسیح ذاکری» اول تا سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان نیز «علی اصغر پاکویی» عنوان نخست، «محمد امین کدخدای» دوم و «محمد امین احمدی» سوم را کسب کردند.
در رده سنی نوجوانان نی»ز «ساجده عمرانی»، «درسا کامرانفر»، «نگار رییسی، «حدیث رود باری»، «سمانه عمرانی» و «زهرا یوسف پور» به ترتیب اول تا ششم شدند.
در پایان این مسابقه با حضور معصومه عالی پور نایب رییس هیات تیراندای شهرستان بندرعباس به نفرهای برتر جوائزی اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403