دستگاه آر اف واژینال هیگز چیست و تاثیری دارد؟


دستگاه  آر اف واژینال هیگز چیست و تاثیری دارد؟

شلی و ناکارآمدی ماهیچه‌های ناحیه‌ی واژن و لگن پس از بارداری یا در فرآیند پیری و یا پیری‌های زودرس، عارضه‌ای بسیار فراگیر است. این آسیب می‌تواند خشنودی فرد را هنگام نزدیکی کاهش دهد و پیوند همسران را دگرگون سازد. مخاط کانال واژن نیز به‌تدریج دچار فرسودگی و اختلال عملکرد می‌شود. دستگاه هیگز، دستاورد نوین غیرتهاجمی جوانسازی واژن است و موجب افزایش...

امروزه دستگاه ها و روش های نوینی در حوزه های پزشکی به خصوص در زمینه درمانی و زیبایی بکار گرفته می شوند. از جمله مهم ترین و نوین ترین دستگاه هایی که با هدف درمانی و زیبایی در جراحی های زیبایی زنان مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه آر اف هیگز است.بسیاری از زنان احتمالا با دستگاه آر اف هیگز (Higgs) آشنایی لازم را ندارند و طبعا از مزایا و کاربرد هایی که این دستگاه در حوزه درمان مشکلات زنانه می تواند داشته باشد، بی اطلاع هستند.

دستگاه  آر اف واژینال هیگز چیست و تاثیری دارد؟

دستگاه آر اف واژینال هیگز چیست؟

این دستگاه که در کلینیک‌های زیبایی کاربرد دارد؛ در امریکا ساخته شده و با امواجی که از خود ساتع می‌کند، می‌تواند بسیاری از مشکلات زیبایی، پیری و ظاهری ناحیه تناسلی یا واژن بانوان را درمان کند.

دستگاه  آر اف واژینال هیگز چیست و تاثیری دارد؟

امواج دستگاه آر اف واژینال هیگز، لیزر نیست!

برخی افراد تصور می‌کنند هر وسیله‌ای که از خود موج ساتع کند، لیزر است. در صورتی که اشتباه می‌کنند. دستگاه هیگز، همان‌طور که از نامش پیداست، امواج RF یا رادیو فرکوئنسی دارد.

دستگاه  آر اف واژینال هیگز چیست و تاثیری دارد؟

امواج RF چطور سبب جوانسازی واژن می‌شوند؟

امواج دستگاه آر اف واژینال هیگز با وارد شدن به ناحیه تناسلی خانم‌ها، ترشح برخی هورمون‌ها را تحریک می‌کنند. به این ترتیب هورمون‌ها اثر خود را نشان می‌دهند و به مرور بافت ناحیه واژن را جمع‌تر می‌سازند.

دستگاه  آر اف واژینال هیگز چیست و تاثیری دارد؟

مزایای استفاده از دستگاه آر اف هیگز واژینال

دستگاهی آر اف هیگز فقط برای زییاسازی واژن کاربرد ندارد. به عبارتی بسیاری از درمان‌های دیگر را هم می‌توان به کمک این دستگاه انجام داد؛ مثلا:

بی اختیاری ادراری در بانوان رفع خشکی واژن بهبود ارگاسم تنگ کردن و استحکام بخشی به عضلات واژن

دستگاه  آر اف واژینال هیگز چیست و تاثیری دارد؟

عوارض دستگاه آر اف هیگز واژینال

دستگاه آر اف هیگز خطری برای بدن ندارد. چرا که روش درمان آن تهاجمی نیست. به عبارتی می‌توان گفت یکی از ایمن‌ترین روش‌های درمانی برای ناحیه زنانه است.

بهداشت آر اف واژینال هیگز

در واقع پراب هایی که در جریان روند درمان بکار گرفته می شود یکبار مصرف هستند. بدین ترتیب هر شخص با پراب های مخصوص به خود تحت روند درمان قرار می گیرد و بعد از این که اقدامات لازم انجام شد پراب ها دور انداخته می شوند. در واقع فرد دیگر با پراب های این شخص درمان نمی شود. از سوی دیگر نیز این روش درمانی تاکنون مشکل خاصی را برای افراد ایجاد نکرده است و گزارشاتی مبنی بر به وجود امدن مشکلاتی خاص نداریم.

دستگاه  آر اف واژینال هیگز چیست و تاثیری دارد؟

جوانسازی واژن با هیگز چند جلسه طول می کشد؟

مهم ترین نکته ای که باید در زمینه اثر بخشی روش درمانی دستگاه آر ف مد نظر داشته باشید این است که این روش درمانی باید در طی چند جلسه انجام شود. بنابراین نمی توان انتظار داشت که این دستگاه در یک جلسه پاسخ درمانی قابل توجهی را بر جای بگذارد. از این رو توصیه مان این است که برای نتیجه دهی این روش درمانی صبوری داشته باشید و حداقل چهار تا شش جلسه تحت این روش درمانی قرار گیرید.

دستگاه  آر اف واژینال هیگز چیست و تاثیری دارد؟


در پایان

مهم ترین توصیه ای که خواهیم داشت این است که علیرغم این که بکار گیری دستگاه آر اف هیگز در چند ساله اخیر رشد یافته است و بسیاری از پزشکان و متخصصین از این دستگاه بهره مند می شوند اما باید توجه داشته باشید که این روند درمانی را به دست بهترین و معتبر ترین پزشکان بسپارید. بهترین و مجرب ترین متخصصین قطعا می توانند با با تکیه بر تجاربی که دارند بهترین نتایج درمانی را برای شما رقم بزنند و در صورت بروز مشکل از راه های بیرون آمدن از مشکلات آگاه هستند. از این رو می توانید بدون دغدغه روند درمان را با موفقیت پشت سر بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی