ویژه برنامه شهادت امام‌هادی(ع) در حرم حضرت معصومه(س)


ویژه برنامه شهادت امام‌هادی(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

به مناسبت شهادت امام هادی علیه السلام مداحان اهل بیت علیهم السلام از جمله سید علی حسینی‌نژاد، مهدی رسولی و مهدی سلحشور در حرم حضرت معصومه(س) به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، به مناسبت شهادت امام هادی علیه السلام مداحان اهل بیت علیهم السلام از جمله سید علی حسینی‌نژاد، مهدی رسولی و مهدی سلحشور در حرم حضرت معصومه(س) به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

مراسم شهادت امام هادی (ع) یکشنبه ۲۶ بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌ «حبیب‌الله فرحزاد»، کارشناس مذهبی رسانه ملی به ایراد سخنرانی و مهدی رسولی از مداحان اهل‌بیت (ع) به مرثیه‌خوانی خواهد پرداخت و عصر روز یکشنبه نیز برنامه‌ها از ساعت ۱۷ با قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی و با پخش زنده از شبکه یک سیما دنبال خواهد شد.

همچنین ظهر روز شهادت مصادف با ۲۷ بهمن‌ماه بعد از نماز ظهر سید علی حسینی نژاد در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به مرثیه‌خوانی خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است مراسم شام شهادت امام هادی (ع) نیز بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی واعظ و مداحی مهدی سلحشور در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان