اتصال روستا‌های بالای 20 خانوار زنجان به اینترنت تا پایان دولت


اتصال روستا‌های بالای 20 خانوار زنجان به اینترنت تا پایان دولت

بر اساس اعلام مدیرکل ارتباطات استان زنجان، روستا‌های بالای 20 خانوار این استان تا پایان دولت به پوشش صد درصدی اینترنت پرسرعت خواهند رسید.


بر اساس اعلام مدیرکل ارتباطات استان زنجان، روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این استان تا پایان دولت به پوشش صد درصدی اینترنت پرسرعت خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، وزیر ارتباطات با ارائه طرحی به دولت اعلام کرد تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان دولت باید از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند. در همین راستا تمامی استان‌های کشور در این طرح شرکت کرده و هماهنگی‌های لازم را برای اجرای این طرح در استان‌های خود انجام دادند.

محمد جواد آذری جهرمی در آخرین سفر استانی خود به استان زنجان چندین طرح اتصال به اینترنت در روستاهای این استان را افتتاح کرد. در اینفوگرافیکی که در ادامه مشاهده می‌کنید، گزارشی از چندین روستا که به اینترنت متصل شده‌اند و چندین روستای دیگر که باقی‌مانده‌اند، آورده شده است. به گفته حامد سرایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان تا پایان دولت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان به پوشش صد درصدی اینترنت خواهند رسید.

در ادامه اطلاعاتی در قالب اینفوگرافیک در رابطه با تعداد روستاهای متصل و غیر متصل به اینترنت در استان زنجان را مشاهده می‌کنید:

اتصال روستا‌های بالای 20 خانوار زنجان به اینترنت تا پایان دولت

بیشتر بخوانید

اتصال اینترنت پرسرعت در ۸۷ درصد از روستا‌های ایلام

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...