مجتمع های حمایتی، خط مقدم مواجهه بهزیستی با مسائل اجتماعی و افراد است


مجتمع های حمایتی، خط مقدم مواجهه بهزیستی با مسائل اجتماعی و افراد است

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: مجتمع های حمایتی، خط مقدم مواجهه بهزیستی با مسائل اجتماعی و افراد گرفتار در مشکلات متعدد اجتماعی و فردی است.

«عباس صادق زاده» در بازدید از مجتمع فیاض بخش کرمان با اشاره به اینکه باید تا حدامکان در رفع مشکلات جامعه هدف تلاش نماییم، اظهار کرد: زحمات بی وقفه کارکنان در چرخه ارائه خدمات تخصصی و حمایتی به جامعه هدف بهزیستی مجتمع های حمایتی، خط مقدم مواجهه بهزیستی با مسائل اجتماعی و افراد گرفتار در مشکلات متعدد اجتماعی و فردی است.

وی افزود: طبیعی است افرادی که پس از ناامیدی و مواجهه با درب های بسته متعدد تنها مأمن خود را حمایت‌ها و رسیدگی مجموعه بهزیستی می دانند در هر صورت کمتر به رضایت کامل برسند و بدون گلایه و اعتراض از خدمات شما استفاده کنند، بنابراین صبوری و تحمل سختی کار در این شرایط و با امکانات محدود در این گونه محیط‌ها بی تردید قوی ترین ابزار کسب رضایت پروردگار خواهد بود.

صادق زاده تصریح کرد: وظیفه ما مددکاران این است که حداقل پای درد دل مردم بنشینیم و تا حد امکان در رفع مشکلات آنها تلاش کرده و بدانیم که این خدمت فرصت مغتنمیست که علی رغم سختی های همراه با آن هوشمندانه و ارزشمند است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعال شدن مراکز مثبت زندگی گفت: وظیفه مجتمع های بهزیستی در برهه کنونی نظارت دقیق بر روند کار مراکز مثبت زندگی است و این موضوع باید حتما مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: علی رغم کمبود نیروی انسانی و تعدد ماموریت‌ها در بهزیستی لازم است تا با برنامه ریزی دقیق و اصولی و با استفاده حداکثری از همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود به سمت ساماندهی اثربخش و جهت دهی علمی و اصولی مراکز تازه تأسیس +زندگی حرکت کرد.

صادق زاده بیان کرد: نظارت بر مراکز مثبت زندگی باید به گونه ای باشد که این مراکز به منظور ارائه هرچه موثرتر خدمات تخصصی بهزیستی با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان به جامعه هدف حرکتی محسوس و قابل قبول را دنبال نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟