اعلام زمان آغاز به کار نمایشگاه نقاشی «امضا»


اعلام زمان آغاز به کار نمایشگاه نقاشی «امضا»

نمایشگاه نقاشی «امضا» شامل آثار مهدی منتصری اول اسفندماه در گالری ایده آغاز به کار می‌کند.

گالری ایده از روز جمعه اول اسفندماه ۱۳۹۹ میزبان نمایشگاه «امضا» شامل آثار نقاشی مهدی منتصری مؤلف کتاب نوستالژیک «یادتونه» است. این هنرمند موضوع امضا را با محوریت تمرکز بر مفاهیمی همچون تعهد، صلح، دوستی و امید انتخاب کرده است.

این نمایشگاه روز جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ایده واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ آغاز به کار می‌کند و تا روز ششم اسفندماه میزبان علاقه مندان است.

اجرای آثار با تکنیک اکریلیک روی بوم انجام شده و شامل ۱۶ اثر در ابعاد نسبتاً بزرگ است که تمام آثار در سال ۹۹ تولید شده است.

مهدی منتصری متولد ۱۳۵۸ گلپایگان، دانش آموخته کارشناسی صنایع دستی دانشگاه هنر تهران است که در سوابق او مدیریت خانه طراحی و گرافیک پاییزان، شرکت و پذیرش آثار در بیش از ۳۰ جشنواره بین‌المللی و نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور در زمینه گرافیک و عکس و نقاشی، عضو فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی فیاپ (FIAP) و دارای لقب AFIAP، داوری ۴ جشنواره بین‌المللی عکس تحت نظر فیاپ، مؤلف و گرافیست کتاب نوستالژی «یادتونه» (خاطرات مشترک بچه‌های دهه شصت ایران) با تیراژ نیم میلیون نسخه به چشم می‌خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر