با متخلفین توزیع مرغ در هرمزگان قاطعانه برخورد می‌شود


با متخلفین توزیع مرغ در هرمزگان قاطعانه برخورد می‌شود

در پی بازدید معاون نظارت ،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از بازار روز بندرعباس و واحدهای صنفی توزیع مرغ چند واحد صنفی توزیع مرغ که تخلف آنها محرز بود، جریمه شد.

عبدالرضا پیروی منش صبح امروز(۲۹ بهمن ماه) در حاشیه این بازدید، اعلام کرد: درپی این بازدیدها ۳ پرونده به ارزش ۸۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود: درطرح نوروزی ۱۴۰۰ بازار استان روزانه توسط بازرسان سازمان صمت استان رصد می شود.

همچنین معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان در بازدید از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، توزیع کنندگان مرغ و گوشت و اغذیه فروشان سطح شهر خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید بررسی موضوعاتی از جمله درج و رعایت قیمت مصوب، عدم تداخل صنفی و کم فروشی از سوی فروشندگان بود که در این بازدیدها ۶ پرونده به ارزش ۲۰ میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی اظهار کرد: بازرسی از روند توزیع مرغ در سطح استان توسط بازرسان این سازمان کماکان ادامه دارد و با متخلفین برخوردتعزیری خواهد شد، همشهریان گرامی می توانند موارد تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار و ... را به شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه