سرریزشدن آب از منهول شبکه فاضلاب دلیل اصلی آبگرفتکی معابر ارومیه است


سرریزشدن آب از منهول شبکه فاضلاب دلیل اصلی آبگرفتکی معابر ارومیه است

ارومیه- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: حجم بارش زیاد، جوابگو نبودن پمپ‌های تخلیه آب و سرریزشدن آب از منهول شبکه فاضلاب دلیل اصلی آبگرفتگی معابر در چند نقطه شهر است.

ولی مناف زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود هشدارهواشناسی نسبت به اعلام وضعیت نارنجی، شهرداری ارومیه این وضعیت را قرمز اعلام کرد و بر اساس آن نیروها و تجهیزات مدیریت شهری از روز گذشته در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: با احتمال تشدید بارش ها از سه شب گذشته، نیروها، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری ارومیه با آمادگی کامل در سطح شهر، وضعیت معابر را کنترل می کنند و همچنان این مهم تداوم دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ادامه داد: در حال حاضر وضعیت تردد در معابر شهری به استثنای چند معبر که مسدود و کنترل می شود، روان است.

مناف زاده اظهار کرد: با وجود کنترل معابر از نظر پیشگیری از آبگرفتگی در معابری نظیر چهارراه دانشکده و کمربندی خاتم‌الانبیا (ص) به دلیل آب گرفتگی با نوار کشی مسدود شده است.

وی گفت: مشکلات ناشی از بارش شدید باران در حال رفع و آب گرفتگی در فلکه رودکی و فلکه مدرس به سمت پنجراه کنترل شده و مسدود نکرده ایم.

وی افزود: کانال های شهری و جوی های آب پیوسته و به ویژه پس از آغاز بارش ها چندین بارجهت پیشگیری از آب گرفتگی لایروبی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اضافه کرد: با وجود لایروبی و پاکسازی انهار و کانال های شهری و کنترل آب گرفتگی، تا حال حاضر با وجود بارش شدید، موردی از ورود آب به منازل شهروندان گزارش نشده است.

مناف زاده اظهار کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر با شماره‌ ۱۳۷ شهرداری جهت رفع مشکل در ارتباط باشند.

به گزارش ایرنا، در حالی معاون شهردار ارومیه از وارد نشدن آب به منازل خبر داده که برخی از شهروندان با خبرگزاری ایرنا تماس گرفته و از ورود آب به منازل خود در مناطق مختلف شهر خبر داده اند.

این مشکل در مناطق مرکزی شهر ارومیه بسیار محسوس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز