آغاز فعالیت رسمی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان(منش) جهاددانشگاهی استان مرکزی


آغاز فعالیت رسمی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان(منش) جهاددانشگاهی استان مرکزی

همزمان با سراسر کشور، مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان (منش) استان مرکزی با مدیریت ستفای مرکزی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، طرح منش در راستای تلاش برای ارائه خدمت به جوانان خلاق و دارای ایده کسب و کار با کارفرمایی وزارت ورزش و جوانان و اجرای جهاددانشگاهی به مدت شش ماه با حضور جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال همراه خواهد شد.

بر همین اساس کمیته اجرایی طرح نسبت به شناسایی، دعوت و همراهی مراکز مشابه در دستگاه های اجرایی استان اقدام و اولین جلسه رسمی را با حضور سرهنگ رحیمی رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه روح الله در راستای تشریح و تبیین راهکارهای همکاری و تعامل مشترک برگزار کرد.

سرهنگ رحیمی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی در مجموعه جهاد دانشگاهی اظهارکرد: سپاه آمادگی دارد تا در تمامی شهرستان های استان دفاتر و پایگاه های قشری خود را فعال کرده و نسبت به شناسایی ایده پردازان برتر در حوزه کسب وکار همکاری کند.

وی افزود: از آنجا که سپاه و جهاددانشگاهی اهداف مشترکی در این زمینه دارند امید است دستاوردهای شایان توجهی در سطح شهر و استان به دست آید.

بر اساس این گزارش، در این راستا نشست توجیهی مراکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاددانشگاهی با حضور مجریان طرح ملی منش ۱۱ استان کشور به میزبانی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با حضور امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان، دکتر بهروز بادکو معاون جهاد دانشگاهی و رییس ستفا، مهندس حسین بختیاری معاون تجاری سازی و امور پارکها و مراکز رشد ستفا برگزار شد.

تبیین و تشریح مجدد طرح ملی منش و سیاست های اتخاذ شده، گزارش گیری از واحد هایی که پیشرفت هایی در اجرای طرح داشتند و همچنین بررسی مسائل و چالش های پیش رو از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

هماهنگی بین واحدهای جهاد دانشگاهی و ادارات ورزش و جوانان در تمامی مراحل انجام طرح، توجه به جذب همه جانبه جوانان و تشویق و ترغیب شرکت کنندگان نسبت به خلق ایده از توصیه های جدی مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید