فحاشی پیکه و گریزمان به یکدیگر در جریان بازی با پاری سن ژرمن!


فحاشی پیکه و گریزمان به یکدیگر در جریان بازی با پاری سن ژرمن!

در جریان بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن، آنتوان گریزمان و جرارد پیکه حسابی از خجالت یکدیگر در...

در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه 4-1 مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد تا تقریبا شانسی برای صعود به مرحله بعدی نداشته باشد. بارسلونا در این بازی مالکیت بالایی نداشت و اغلب اوقات، پاری سن ژرمن در حال حمله بود. داشتن مالکیت توپ بالا و موقعیت سازی پاری سن ژرمن، خشم جرارد پیکه، مدافع باسابقه بارسلونا را برانگیخت و او با آنتوان گریزمان به همین خاطر درگیر شد.

به گزارش آ اس، تصاویر منتشر شده از دوربین ها و لب خوانی های انجام شده، نشان می دهد که جرارد پیکه و آنتوان گریزمان، از خجالت یکدیگر در آمده اند و توهین های بسیار رکیکی نثار هم کرده اند که از ترجمه دقیق آن ها معذوریم. درگیری پیکه و گریزمان به این شرح است:

پیکه خطاب به گریزمان: "چه غلطی می کنید؟ توپ بلند؟ باید مالکیت توپ لعنتی را داشته باشیم." گریزمان: "آرام باش" پیکه: "چطور آرام باشم؟ زیر فشار هستیم و مثل احمق ها دنبال توپ می دویم. آن ها توپ را دارند و ما مثل احمق ها دنبال آن ها هستیم. بجنب گریزی، تکون بخور." گریزمان: "سر من داد نزن لعنتی. بس کن. [توهین رکیک به مادر جرارد پیکه]" پیکه: "[توهین رکیک به مادر گریزمان]، ما مثل احمق ها می دویم. باید آن توپ لعنتی را بگیریم." گریزمان: "لعنتی، خب من هم همراه بقیه می دوم" لنگلت در نقش میانجی: "بچه ها آرام باشید، تمرکزتان را بگذارید روی کرنر."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان