اعزام اورژانسی بیش از 7300 بیمار کرونا در حوزه علوم پزشکی اهواز


اعزام اورژانسی بیش از 7300 بیمار کرونا در حوزه علوم پزشکی اهواز

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام هفت هزار و 373 عملیات اعزام بیماران مشکوک به کرونا در مدت همه‌گیری این بیماری خبر داد.

دکتر فرهنگ کره‌بندی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در همه‌گیری کرونا اظهار کرد: با تلاش همکاران ما، تاکنون شکایتی در زمینه عدم خدمات‌رسانی به مردم خوزستان نداشته‌ایم.

وی افزود: با وجود تمهیدات ویژه‌ای که باید برای اعزام بیماران کرونایی انجام شود، نیروهای فوریت‌های ۱۱۵ سریعا بر بالین بیماران حاضر شده و اقدامات درمانی و انتقال بیماران را انجام داده‌اند.

کره‌بندی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، هفت هزار و ۳۷۳ مورد اعزام بیماران مشکوک به کرونا در خوزستان انجام شده و تمام اعزام‌ها با موفقیت بوده است.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا از همه آمبولانس‌ها برای انتقال بیماران استفاده می‌شود، گفت: در حال حاضر به دلیل آغاز پیک جدید بیماری، ماموریت‌های اورژانس نسبت به اول بهمن‌ماه چهار برابر شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه همه پرسنل ستادی و عملیاتی در حال ارائه خدمات به این بیماران هستند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۹۷ نفر از پرسنل به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403