شناسایی و دستگیری قاتل تبعه خارجی در کمتر از 12 ساعت در قشم


شناسایی و دستگیری قاتل تبعه خارجی در کمتر از 12 ساعت در قشم

سرپرست فرماندهی انتظامی قشم از دستگیری قاتل تبعه خارجی و همدستان وی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی راستخدیو صبح امروز (۲۸ بهمن ماه) در این رابطه گفت: در پی وصول خبر مبنی بر وقوع درگیری بین چند نفر از اتباع خارجی و وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.
وی با بیان اینکه از همان ساعت اول با دستورات لازم ، اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری عاملان و ضارب مقتول پرونده صادر شد، افزود: سرنخ ها حاکی از خروج و متواری شدن عاملان درگیری و ضارب اصلی به سمت غرب جزیره بود که با تشکیل چند تیم مجرب عوامل پلیس در محل حاضر شدند.
این مسئول انتظامی با اشاره به همکاری مثال زدنی مجدانه اهالی و جوانان غیور روستای سهیلی در دستگیری عاملان این جنایت، اظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با افتخار قدردان همکاری این عزیزان بوده و این انسجام و تعامل شجاعانه با پلیس را به عنوان نقطه عطفی در ایجاد امنیت مورد قدردانی قرار می دهد.
سرهنگ راستخدیو عنوان کرد: ۴ تن از عاملان حادثه قتل تبعه خارجی که متاسفانه به دست هموطن خود به قتل رسید در کمتر از ۱۲ساعت و قبل طلوع آفتاب روز جاری توسط پلیس دستگیر شدند.
این مسئول انتظامی تاکید کرد: مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده در دستور کار بوده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی می شوند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!