نام‌نویسی دوره سواد فضای مجازی ویژه طلاب سیستان و بلوچستان آغاز شد


نام‌نویسی دوره سواد فضای مجازی ویژه طلاب سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: نام‌نویسی دوره مجازی آموزش سواد فضای مجازی ویژه طلاب و مبلغان خواهر و برادر با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان و این سازمان آغاز شده است.

سعید دهنوی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: دوره سواد فضای مجازی ویژه طلاب برادر و خواهر حوزه‌های علمیه با مشارکت مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به صورت کاملا مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره سرفصل‌هایی از جمله سلبریتیسم، مدیریت رسانه در خانواده، عملیات روانی، رژیم مصرف رسانه، تکنیک‌های اقناعی، فرصت‌ها و تهدیدهای مجازی و اعتیاد اینترنتی با تدریس اساتید مطرح کشوری و استانی در نظر گرفته شده است.

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان بیان کرد: زمان برگزاری دوره سواد فضای مجازی ویژه طلاب از پنجشنبه ۳۰ بهمن به مدت ۲ روز بوده و مهلت نام‌نویسی تا پایان روز پنجشنبه ۳۰ بهمن است.

وی بیان کرد: طلاب و مبلغان علاقه‌مند برای نام‌نویسی دوره سواد فضای مجازی می‌توانند به نشانی savad.serajeduc.ir مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا سواد فضای مجازی ابزاری است که به فرد کمک می‌کند تا بتواند با بهره‌گیری از برخی مهارت‌ها، رسانه‌ها و منابع اطلاعاتی را شناسایی و برای برطرف کردن نیازهای اطلاعاتی خود آنان را مورد استفاده‌قرار دهد؛ به عبارت دیگر این به فرد اجازه می‌دهد با دنیای اطلاعات در تعامل باشد و هوشمندانه نیازهای اطلاعاتی خود را شناسایی، جستجو و بهره‌برداری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد