لیست جبهه حامیان ولایت برای انتخابات شوراها تا پایان سال نهایی می‌شود


لیست جبهه حامیان ولایت برای انتخابات شوراها تا پایان سال نهایی می‌شود

تهران- ایرنا- دبیر کل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه لیست این جبهه تا پایان سال نهایی می‌شود، از انتخاب گزینه‌های این ائتلاف برای شهرداری تهر ان در صورت پیروزی در انتخابات خبر داد.

دلاور صیامی روز سه شنبه درباره ارائه لیست جبهه حامیان ولایت برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به خبرنگار ایرنا گفت: بزودی این لیست ائتلافی در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام می‌شود. در صورت پیروزی این لیست در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ چند گزینه احتمالی برای تصدی شهرداری تهران انتخاب شده است.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت ادامه داد: مرتضی طلایی عضو سابق شورای شهر تهران، مجتبی عبداللهی معاون شهردار تهران در دوره قالیباف و همچنین هابیل درویش مدیرعامل سابق شرکت مترو، سعید محمد رییس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و همچنین رستم قاسمی از گزینه‌های جبهه حامیان ولایت برای تصدی سمت شهرداری تهران هستند.

صیامی خاطرنشان کرد: لیست نهایی جبهه حامیان ولایت برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در حال نهایی شدن است و فکر می‌کنم تا آخر سال نهایی شود.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت تاکید کرد: برای انتخاب اعضای شورای شهر و همچنین انتخاب شهردار شایسته برای کلانشهر تهران تفکر منسجمی حاکم است و با توجه به اینکه افراد زیادی که دارای سابقه اجرایی و شهرداری هستند در این جبهه حضور دارند امیدواریم افرادی شایسته و پرتلاش را روانه عرصه مدیریت شهری پایتخت کنیم.

به گفته صیامی، تمام تلاش خود را می‌کنیم که زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنیم تا در نهایت مردم برای آینده کشور و شهر خود تصمیم بگیرند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)