مدیریت اصفهان حل مشکلات واحدهای تولیدی را پیگیری می‌کند


مدیریت اصفهان حل مشکلات واحدهای تولیدی را پیگیری می‌کند

اصفهان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: مدیریت استان در جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با جدیت حل مشکلات واحدهای تولیدی را پیگیری می‌کند.

سید حسن قاضی‌عسکر روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان افزود: این کارگروه با بررسی مشکلات غیر مالی واحدهای تولیدی استان اصفهان به صورت هفتگی و در برخی موارد ۲ نوبت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: هدف این کارگروه در سال رونق تولید،گره‌گشایی از مشکلات غیر بانکی واحدهای تولیدی در حوزه اخذ مجوزها، کاهش برخی جرایم، حل مشکلات اداری با سازمان‌هایی چون آب، برق، گاز، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، معاونت غذا و داروی علوم‌پزشکی اصفهان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: در جلسه ۴ ساعته امروز مشکلات ۲۳ واحد تولیدی صنعتی، غذایی، کشاورزی و دامپروری استان بررسی شد.
وی اضافه کرد: در این جلسات مدیران یا نمایندگان واحدهای تولیدی دارای مشکل به نوبت پس از حضور در جلسه به بیان مشکلات و درخواست‌های خود و همچنین ظرفیت‌های خود در رشد و توسعه استان می‌پردازند و مشکل آن‌ها با حضور دستگاه‌های مرتبط بررسی می‌شود و پس از مصوب شدن صورت‌جلسه و نتیجه به منظور ادامه روند و حل مشکل در اختیار واحد تولیدی قرار می‌گیرد.
هشتاد و نهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید اصفهان کارگروه تسهیل غیربانکی با مشارکت ادارات و سازمان‌هایی از جمله دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اصفهان، دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، صمت جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه‌ اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان وکاشان، خانه صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان و دستگاه‌های مرتبط با آب، برق، گاز و دامپزشکی برگزار شد.

بر اساس مصوبه هیات وزیران و به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی، “کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید” در همه استان‌های کشور و با عضویت استاندار (رییس)، رییس واحد استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (دبیر)، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رییس واحد استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس واحد استانی وزارت جهادکشاورزی، مدیر کل امور مالیاتی استان، مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و رییس‌ خانه‌ صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم