انتخابات در 2 هزار و 220 نقطه آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود


انتخابات در 2 هزار و 220 نقطه آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به در پیش رو بودن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: این دوره از انتخابات در 48 شهر و ٢ هزار و ١٧٢ روستای این استان برگزار می‌شود.

علی مصطفوی روز چهارشنبه در نشست بخشداران آذربایحان غربی در ارومیه، با بیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف وزارت کشور است، اظهار داشت: تعداد شهرهای این استان از ۴۲ مورد به ۴۸ شهر افزایش‌ یافته است.

وی ادامه داد: مسوولان مربوطه در سطح شهرستان‌ها، شهرها و بخشداری‌ها بایستی دست‌به‌دست هم دهند تا انتخابات پیش رو را به یکی از عرصه‌های پرشور در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بایستی فرمانداران و بخشداران برای مشارکت مؤثر در انتخابات تمام تلاش خود را به کار گیرند بیان کرد: فعالان سیاسی، خود را از صحنه تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری سال آینده کنار نکشند و زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنند.

مصطفوی گفت: مسوولان سیاسی و انتخاباتی بایستی اصول امانت‌داری، مشارکت حداکثری، بی‌طرفی و قانون مداری را سرلوحه و اولویت اقدامات خود قرار دهند تا زمینه لازم برای حضور پرشور مردم و نامزدها در انتخابات پیش رو ایجاد شود.

وی، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، افزود: پرهیز از هرگونه توهین به اقوام و قومیتی کردن انتخابات پیش‌رو، لازمه پیشرفت و توسعه استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: در این راستا مطبوعات و رسانه‌های گروهی وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید اطلاع رسانی مناسب و موثری را انجام دهند.

مصطفوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقتدر و مستقل در طی ۴۲ سال گذشته همواره مورد دشمنی و توطئه کشورهای استکباری و ایادی آنها بوده است، ادامه داد: انتخابات یک رویداد سیاسی مهم برای تعیین سرنوشت کشور است که با مشارکت حداکثری مردم تبدیل به برگ درخشان دیگری در دفتر انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید اطلاع رسانی‌های لازم برای آگاهی مردم از روند ثبت‌نام و حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا تیز انجام گیرد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال آینده همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟