ضرورت بررسی چالش‌ها و فرصت‌های دوران کرونا


ضرورت بررسی چالش‌ها و فرصت‌های دوران کرونا

استاندار فارس با اشاره به اینکه شیوع بیماری کووید-19 مشکلات و مزایایی را به همراه داشته است، ضرورت بررسی این چالش‌ها و فرصت‌های دوران شیوع کرونا را متذکر شد.

عنایت‌الله رحیمی چهارشنبه ۲۹ بهمن در نخستین کنفرانس بین‌المللی آموزش مجازی چالش‌ها و راهکارها در شرایط کرونا که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات برگزار شد با تشریح شرایط شیوع کرونا و اقدامات استانی در مقابله با شیوع این بیماری، گفت: در ابتدای شیوع کرونا اقدامات پیشگیرانه بسیار موثری در استان اجرا شد که در کاهش شیوع این بیماری بسیار موثر بود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی خاطرنشان کرد: شناسایی و غربالگری به موقع، ایجاد محدودیت‌های پیش از موعد و برنامه ریزی برای تامین نیازمندی‌های درمان از جمله فعالیت‌های انجام شده در این راستا بوده و قبل از شیوع گسترده بیماری اقدامات خوبی در ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد که وضعیت فارس را نسبت به دیگر استان‌ها بهبود بخشید.

استاندار فارس افزود: استان فارس در اقدامات هماهنگ جزو اولین استان‌هایی بود که در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی و درمانی فعالیت‌های خوبی انجام داد و در این راستا افزایش تولید مواد ضد عفونی کننده و تغییر خط تولید ۱۴ واحد تولیدی از این اقدامات بوده است.

رحیمی با تاکید بر لزوم توجه به شرایط کنونی بیماری و کنترل شیوع بیماری، گفت: تهدیدهای بیماری کرونا فرصت‌هایی را نیز به همراه داشته و در این زمینه افزایش سرعت انتقال پیام و کاهش هزینه رفت و آمد و کاهش وابستگی به مکان آموزشی از فرصت‌ها به شمار می‌رود.

استاندار فارس اثرات نامعلوم تربیتی، کاهش خلاقیت و افزایش مشکلات خانوادگی و معضلات اجتماعی را از معضلات بروز کرونا عنوان و اضافه کرد: تغییر در عادت‌ها وبسترسازی برای گسترش فضای مجازی از جمله اهداف بلند مدت در این راستا به شمار می‌رود و امیدواریم تا با شناخت نیاز مخاطبان گام‌های موفق تری در آموزش برداشته شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس