دمای هوا در بوشهر 6 تا 12 درجه کاهش می‌یابد


دمای هوا در بوشهر 6 تا 12 درجه کاهش می‌یابد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواسط روز پنجشنبه دمای هوا در این استان 6 تا 12 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش‌بینی شده این کاهش دما تا روز شنبه هفته آینده تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: از امروز (چهارشنبه) به سبب وزش باد شدید جنوبی و از روز پنجشنبه تا دوشنبه آینده به سبب وزش باد شدید شمال غربی خلیج فارس به تناوب مواج و توفانی است.

مساعدی ادامه داد: همچنین به تدریج از اوایل وقت پنجشنبه تا ظهر روز جمعه با ورود سامانه سرد بارشی به استان وقوع رگبار باران و رعد برق، وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ در استان پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: قسمتی از آسمان استان بوشهر در ۲۴ ساعت آینده ابری، همراه با بارش پراکنده باران، رعد و برق، وزش باد و در بخشی از مناطق احتمال بارش تگرگ پیش بینی شده است.

مساعدی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ و به تدریج تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه‌ای بر روی دریا بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت و از صبح فردا به طور غالب جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۰ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج درسواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر، به تدریج از امشب تا ظهر فردا ۱۲۰ تا ۲۴۰، در فراساحل گاهی تا سه متر، در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۹۰ و به تدریج ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس