ایموجی قلب آتشین به iOS 14.5 اضافه می‌شود


ایموجی قلب آتشین به iOS 14.5 اضافه می‌شود

اپل یک سری ایموجی به نسخه آزمایشی iOS 14.5 اضافه کرده است که در فصل بهار به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد.

به گزارش Cnet، اپل در نسخه آزمایشی iOS 14.5 ویژگی‌های زیادی در اختیار کاربران قرار داده که یکی از آن‌ها، ایموجی‌های جدید است؛ از جمله ایموجی قلب آتشین.

در کنار ایموجی قلب آتشین، موارد دیگری مانند ایموجی صورت در حالت بازدم، ایموجی صورت قرارگرفته در دود و یک سری ایموجی مناسب شیوع ویروس کرونا و واکسیناسیون اشاره کرد. تعداد زیادی صورت با رنگ‌ پوست مختلف هم در نسخه آزمایشی iOS 14.5 دیده می‌شوند. اپل یک تغییر جالب هم در ایموجی هدفون ایجاد کرده و تصویر آن با تصویر ایرپاد مکس عوض شده است که زیباتر به نظر می‌رسد.

البته تغییرات ایموجی‌ها به همین‌ها محدود نمی‌شود و تغییر دیگری هم به وجود آمده است که با گشت‌وگذار قسمت ایموجی‌ها می‌توانید مشاهده کنید. اپل سعی کرده است قسمت ایموجی‌ها را به صورتی طراحی کند که احساسات بیشتری منتقل کنند و کاربران گزینه‌های زیادی پیش رو داشته باشند. استفاده از ایموجی این روزها بیشتر از گذشته شده است و برای هر کاری و نمایش احساسات و شرایط مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. ایموجی‌ یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای نمایش حس و حال و حتی واکنش به اتفاقات خاص به‌حساب می‌آید. iOS 14.5 که در فصل بهار راهی بازار می‌شود، تعداد زیادی ایموجی جدید پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز 26 اسفند / فیلم