مشکلات زیرساخت‌های مخابراتی جوانرود تا پایان امسال حل می‌شود


مشکلات زیرساخت‌های مخابراتی جوانرود تا پایان امسال حل می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه، حل مشکلات زیرساخت‌های مخابراتی و تقویت دیتاهای اینترنت در شهرستان جوانرود را در دستور کار این شرکت دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات پوشش‌دهی تلفن همراه و اینترنت در این شهرستان به کار خواهیم گرفت.

«مصیب قبادیان» روز چهارشنبه در نشست با فرماندار جوانرود در فرمانداری این شهرستان، افزود: مشکل پوشش تلفن همراه و اینترنت در شهر جوانرود به علت ترافیک بالا و تملک مکان سایت است و در این راستا قول مساعد می‌دهیم تا پایان سال جاری با راه‌اندازی چند سایت بی تی اس دیگر در چند نقطه شهر جوانرود، مشکلات زیرساخت‌های مخابرتی و اینترنت در این شهر برطرف کنیم.

وی به حل مشکلات پوشش دهی تلفن همراه و اینترنت در بخش کلاشی اشاره کرد و اظهار داشت: هفت سایت بی تی اس در روستاهای این بخش در دست اجراست که با بهره‌برداری از این سایت‌ها می‌توانیم شاهد ارتقای اینترنت نسل سوم و چهارم در این بخش باشیم.

قبادیان در خصوص رفع مشکلات دهستان «زلان» و روستاهای حوزه دهستان «بازان میرکی» نیز گفت: تمهیدات لازم برای مشکلات زیرساخت‌های پوشش تلفن همراه و اینترنت این روستاها اندیشیده شده و در دستور کار مسوُولان این شرکت قرار دارد.

وی یادآورشد: تاکنون ۳۴ سایت بی تی اس در شهرستان جوانرود راه اندازی شده است.

جوانرود نیازمند توجه بیشتر در حوزه مخابراتی است

فرماندار جوانرود نیز رفع مشکلات زیرساخت مخابرات و اینترنت در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و ارتقای دیتای اینترنت در شهر و روستاهای این شهرستان نیازمند توجه جدی است.

«رستگار یوسفی» افزود: بیشترین مشکلات پوشش دهی تلفن همراه و پایین بودن سرعت اینترنت مربوط به شهر جوانرود، مسکن مهر مولوی، حوزه بخش کلاشی، روستاهای حوزه دهستان بازان میرکی و دهستان زلان است که می طلبد در خصوص تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاها و بخش ها و پوشش مناسب در این مسیرهای ارتباطی چاره اندیشی شود.

وی بر ضرورت رفع مشکلات زیرساختی مخابرات و اینترنت در شهرستان جوانرود تاکید کرد و اظهارداشت: برای تقویت زیرساخت های مخابرات و ارتقای دیتای اینترنت در این شهرستان برای هرگونه همکاری آمادگی خود را اعلام

می‌کنیم.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان