تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن صدرنشین لیگ گیلان شد


تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن صدرنشین لیگ گیلان شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن با پیروزی در هفته سوم لیگ برتر نوجوانان گیلان، صدرنشینی خود در این لیگ را حفظ کرد.

در جریان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان و در یکی از بازی های مهم ، تیم های شهردای فومن و مهرآوش بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری فومن با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال شهرداری فومن که پیش از این دیدار به همراه تیم الماس اسالم تالش در صدر جدول قرار داشت، با وجود پیروزی در این بازی و همچنین توقف دیگر صدرنشین ، تیم شهرداری فومن به تنهایی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نوجوانان گیلان قرار گرفت.

در سایر دیدارهای انجام شده از هفته سوم این رقابت ها نیز، تیم فوتبال نوجوانان دخانیات گیلان با نتیجه ۲ بر یک تیم بنیادکار پره سر را مغلوب کرد و تیم فوتبال نوجوانان کشاورز املش با ۲ گل تیم فراز لاهیجان را مغلوب کرد.

همچنین تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال فرهنگ ایثار بندر آستارا به برتری رسید و بازی تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری خمام و الماس اسالم تالش با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در دیگر دیدار انجام شده از هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان، تیم های آینده سازان سیاهکل و صنعت چای رودسر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان صنعت چای رودسر با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد.

در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته سوم، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم های فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش و سپیدرود رشت نیز با هفت امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند و تیم فوتبال نوجوانان صنعت چای رودسر با پنج امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ۱۲ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر این مسابقات در رقابت های کشوری نوجوانان حضور خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد