بسته حمایت از کارآفرینان در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شد


بسته حمایت از کارآفرینان در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شد

تهران - ایرنا- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب بسته حمایت از کارآفرینان برتر در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد و گفت: این بسته حمایتی برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شده است. 

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «عیسی منصوری» در حاشیه مراسم سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی گفت: بسته حمایت از کارآفرینان را با حمایت دستگاه‌های ذیربط و بخش خصوصی آماده کردیم در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شده و منتظر تصویب در هیات دولت هستیم.

وی افزود: در این بسته از فرد کارآفرین حمایت می‌شود و تشویق‌هایی در نظر گرفته شده است و کارآفرینان با هویت رسمی به صورت سیستمی در داخل کشور و عرصه جهانی معرفی می‌شوند.

منصوری گفت: در این بسته حمایتی امکان صدور روادید و دریافت تسهیلات به صورت تسهیل شده برای کارآفرینان برتر فراهم است.

وی تاکید کرد: این تشویق‌ها به همه کارآفرینان برتر که در تمام دوره‌های پیشین انتخاب شدند تعلق می‌گیرد.

حمایت از فرد کارآفرین جایگزین بنگاه‌ها شود

همچنین در ابتدای مراسم جشنواره کارآفرینان برتر معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون گفت: سرمایه گذاری، اشتغال و بهره‌وری سه مولفه رشد اقتصادی است که با توجه به شرایط کشور بر افزایش بهره‌وری و اشتغال تمرکز داریم.

عیسی منصوری افزود: در حوزه بهره‌وری توجه به سرمایه انسانی نقش ویژه‌ای دارد و سهم منابع انسانی در رشد اقتصادی کشور ۱۸ درصد، در آسیای شرقی ۲۲ درصد و آمریکا ۳۴ درصد است.

وی اظهار داشت: در شرایط حال حاضر سعی کردیم توجه به مقوله بهره‌وری از طریق کارآفرینی نوآورانه باشد و از این رو سند کارآفرینی ملی را آماده کردیم که در حال حاضر در مسیر تصویب است.

معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون افزود: قواعد اجرایی کشور به کارآفرین در قالب بنگاه توجه می‌کند و حمایت از بنگاه کارآفرین را در اولویت قرار می‌دهد و جشنواره ملی کارآفرینی همواره حمایت از کارآفرینان را مورد توجه قرار می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟